Firsov Mange wroteÅh vad gött det hade varit om Yetman hade satt den där. Det hade vi behövt. Ja, särskilt med tanke på att Norrena är ute och agerar utespelare och lämnar kassen öppen... :evil:
köttet Kan nån sätta den där jävla lagkaptenen på bänken tack! Nonchalant som få... Över huvud taget helt värdelöst när man får chansen i 5 mor 3. Där ska det vara mål!
Yake Jag trodde man var tvungen att tackla för att åka på boarding. 5+20 för en handske i ryggen är ett skämt. Det här ska va tre pinnar. AIK känns totalt bleka o darriga i egen zon med puck.
Kapten Duck köttet wroteKan nån sätta den där jävla lagkaptenen på bänken tack! Nonchalant som få... Över huvud taget helt värdelöst när man får chansen i 5 mor 3. Där ska det vara mål! Ja tack. Bänka även nummer 40. Han sumpar bort pucken direkt efter tekning. Killen har inte en suck när motståndarna sätter kroppen till. Vi tappar i stort sett hela 5-3 för att han sumpar pucken.
Pucken köttet wroteKan nån sätta den där jävla lagkaptenen på bänken tack! Nonchalant som få... Över huvud taget helt värdelöst när man får chansen i 5 mor 3. Där ska det vara mål! Håller helt med och i egen zon så måste han åka och glida till pucken istället för att ta ett par snabba skär och komma först till pucken och slippa få problem :evil:
Malkin Undviker att kommentera det uppenbara och fokuserar på det positiva: Sebastian Karlsson överlägset bästa bortaspelare hittills. Spelar redan slutspelshockey och har gjort det länge.
köttet Som sämst när det gäller som mest. Precis som vi vant oss vid de senaste säsongerna. Skillnaden den här gången är att det inte handlar om avancemang till nästa slutspelsomgång utan om Clubens överlevnad.
Weide Kom precis hem och vad det verkar så har jag inte missat mycket. Samma skit som vanligt antar jag?
Weide köttet wroteKan nån sätta den där jävla lagkaptenen på bänken tack! Patetiskt är väl bara förnamnet för att beskriva hans insats på 4-2... Hela jävla laget är iofs patetiskt...
köttet Fantastisk insats vid 4-2. Lagets medt nonchalanta spelare, 7 o 40, i "samarbete". Hamnar det här laget i KD så åker vi ur. Så jävla uselt! Så vidrigt jävla dåligt!
Firsov Vill tacka våra isprinsessor för denna säsong. Kommer att använda mitt säsongskort som isskrapa till bilen resten av säsongen. Tyvärr duger det väl inte till att skrapa is med, håller säkert lika taskig kvalitet som laget och ledningen. En sista fundering bara innan jag släpper denna säsong- Kalle Olsson???? hur tänkte du där Hemlin??