bloodandashes wroteexile82 wrote[*]
bloodandashes wrote
Killen som själv valde att förlänga med Cluben. Klart som FAN han ska lira i första kedjan!
Vad har det med något att göra? Pluspoäng?
Jag bryr mig inte om i vilken kedja Melin väljer att spela honom i, så länge han har rätt omgivning.
Men nej, jag spelar hellre Söderberg med Arlbrant och Hjalmarsson. Men det är viktigt att weinis får en lekkamrat och där kanske Himelfarb kan ta rollen.
Det handlar lite om förtroende och att man tror på en spelare och matcha honom med rätt omgivning för att få ut max av honom.
Visst, tycker Melin inte att Söderberg och Weinhandl passar ihop så fine. Jag tycker inte Hjalmarsson/Söderberg/Arla gjort succe direkt.
Står fast vid att jag vill se Söderberg och Weinhandl tillsammans.
För jag tror att de tillsammans med Jämtin kommer vara LHCs mest produktiva kedja.
Himelfarb får hellre sätta fart på Hjalmarsson och Arla istället.
Det var snarare dina argument för att han skulle spela i förstalinan som jag ifrågasatte. Jag säger inte att han inte ska göra det, men det ska inte grundas på att han själv valde att förlänga och för att visa förtroende. Han ska spela i förstalinan för att han är bäst, inget annat! Men, det ska vara omgivningen som styr!
Nu vet jag inte heller om det är så lätt att göra en bedömning av Calle/Arlbrant. Calle har väl varit borta en match, och fick dessutom matchstraff efter en minut i en annan.