http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gjru0G9I0CY" onclick="window.open(this.href);return false;
Intressant diskussion dom hade i studion. Med de sagt ser jag inte att det ska vara något problem att behålla både Mange och Hävelid. Mange med givetvis mindre speltid. För är det bara jag, eller tror ni inte att det LHC med Mange och Hävelid skulle dra mer publik än vad ett lag utan skulle göra? Ska någon lämna så ska dom med minst LHC anknytning lämna. Lindhagen blir mer och mer klassisk i cluben för varje år han spelar. Sebbe är en sån som jag tycker man ska försöka behålla (vet att hans kontrakt inte går ut i år). Men även Figren faktiskt, vet inte vad det beror på man det känns väldigt mycket LHC kring han. En av anledningarna kan vara att han är ganska ung och man (jag) minns han inte så mycket från djurgårdstiden. En annan anledning kan vara för att han syns väldigt mycket, på repotage, omslag, u name it, han är med där. Jämtin var en annan sån spelare som syntes på varje omslag.
vilket lag tror ni drar mest publik:
Norrena
Pihl Mange
Hävelid Bäckman
Hultström Majeski
Weinhandl Söderberg Jämtin
Figren Sebbe Lindhagen
vs
AA
Grillfors Rahimi
Lorentzon
Arla Goren Hjalmarsson
Salmonsson Almtorp Himmelfarb
På ett ungefär, hitta inte så många backar som inte kändes LHC. Majeski är egentligen gränsfall men för mig tillhör han Första uppställningen pga att han var med finalåret som känns som ett klassiskt LHC lag rakt igenom. Sen ska det inte gå ut över spelet såklart som jag är säker på att någon hade tagit upp, men om man ska välja att behålla Sebbe eller almtorp så ska man välja Sebbe, ska man välja mellan Figren eller salmonsson så ska man välja Figren (som sagt, känns lhc för mig).