Söderberg: Ett elitserielag hade äntligen lyckats knyta till sig Söderberg. Nu jävlar, endast 1 år, såg lite ut som om vi fick låna honom för att han skulle få vädra hökvingarna lite. Men vips så vinner vi matcher i början och 1 blir 4. På förhand bra värvning och med facit bra värvning.
Jämtin är kommentar överflödig, en del i stommen som blev vår skyttekung till råga på allt. Har tagit lite för onödiga utvisningar men ja... han är given
Arlbrandt: Ser så loj ut så det nästan är brottsligt. Är trots detta poängkung i interna ligan. Grattis, bara 1 år kvar på kontraktet, en andrakedjeplats till denna kille nästa säsong. Ska tilläggas att han har motsvarat poängmässigt vad man har förväntat sig. Men allt det andra då?
Hlinka och Hlavac, inte bara utången mjölk längre, den är blivit fil där inne i kylskåpet och luktar satan. Var ett djärvt beslut inför säsongen att värva dem igen, men jag antar att det blev en billig lösning, får man ändå anta. Tack och Hej.
Sebbe Karlsson kan man bara tycka om, han kan inte ens spela Ishockey men han lyckas ändå på något sätt vara en av lagets viktigaste i skymundan match efter match. Fick en längre avstängning som förstörde för honom. Nya friska tag, Sebbe!
Figren är en riktigt bra hockeyspelare. Som tyvärr gör det på egen hand om han själv får välja. Skulle han utvecklas till en mer lagspelande spelare så blir han guld. Utveckling sa jag.
Petterström vet jag inte vad jag ska säga om, Har täckt skott, varit nyttig i boxplay, har växt även i offensiva zonen på slutet. Men jag vet inte. Vi får se vad Hemlin tänker.
Lindhagen är likadan, har inte överdrivet mycket speltid, men av någon jävla anledning i boxplay. Har börjat nå en ganska hög ålder nu och borde vara i peaken av karriären, så som Sebbe och Figren. Jag tror tyvärr att det är över för Eriks del i Cluben.
Kalle olsson var ett paket man var tvungen till att köpa tillsammans med Söderberg. 1 år och killen gick in med bra inställning att det skulle kämpas för en plats. Har väl gått sådär va... tror nog att det var många Junisar i de egna leden som gnisslade tänder av ilska när de kunde gjort hans jobb.
Honken, skadebenägen, Djurgårdhjärta och ja. Tyvärr.
Musse, började säsongen så starkt i ET, skadorna sätter P än en gång och nu är det väl slut med rinkliret? Ser han dock gärna i konstellation med Melin nästa år.
Hartigan gjorde 4 mål på sina 4 första matcher med cluben. Genom att göra det enkla! 2 veckor med det här laget och det blev fegt, krångligt och sarg ut även från han. Han sitter nog hela vägen på planet från Sverige till Kanadaoch förbannar Cluben för att de förstört han som hockeyspelare.
Yetman dock var en frisk fläkt som jag gärna skulle ha kvar om man hittar en billig lösning.
Junisarna har inte fått lira mycket den här säsongen pga förklarliga skäl. Går inte att bedömma.
Säcken behöver vi inte heller ta överhuvudtaget. Men jag kan förstå upplägget från början. Det värvades många attackglada spelare, som skulle kopplas med viss mått av defensive Hans. Hans var lite för hård med kopplet.
Magnus Hävelid och Schillgard ska bort, bort och sen längre bort. Tack för allt, vi hade några bra år, men det är även erat fel att Cluben spelat som en allsvensk klubb större delar av säsongen samt endast tagit 4 trepoängare under en hel säsong. Vi behöver en helt ny röst där. Dels för att clubens taktik vid uppspelsfasen sett lika dan ut som när Janne Karlsson var här senast.Så det är inte jäääättesvårt för en motståndare att läsa sönder det redan innan säongen har börjat. Nytt blod, nytt tänk, nu börjar vi om.