Taggad som fan inför kvällens drabbning, men med en jävligt orolig känsla! 🙁
Håller med tidigare kommentarer om att matchningen med tjeckerna och Hartigan inte riktigt känns som fart och fläkt i offensiv zon dessutom! Jag kan bara hoppas att Hartigan kan ge sig fan på att ta kampen framför kassen, där han hittills har varit bäst i laget och bidra med tyngd även om han inte är den jättefysiska/elaka spelartypen.
Firma Hartigan/Jämtin känns annars som om det borde kunna klicka med Hlavac, men jag vet inte...
Jag kan bara hoppas att vi har vad som krävs för 3 poäng ikväll, inte minst för att Lückner ska få lite flyt och vinstkänsla som ny coach nu efter ett kortare break (en chans att sätta prägel på laget?)!
Petterström tycker jag har sett piggare ut en nånsin tidigare dessa 2 matcher med ny coach annars... Äntligen så verkar hans timing i checkandet tillsammans med Karlsson och den aviga Figren kunna ge lite tryck framåt! Frågan är om det inte är denna kedja som kommer bli avgörande en kväll som denna då man annars förväntar sig poäng från våra annars tilltänkta toppkedjor?
Väldigt otippat, men tar vi hem detta ikväll så tror jag att Petterström/Karlsson/Figren kommer behöva vara på topp och kunna överraska, inte minst för att avlasta övriga kedjorna med sitt slit!
Förväntar mig en känslosam drabbning, med slutspelskaraktär, där LHC måste vara villiga att ge sig in i griseriet (på rätt sida gränsen)!
Majesky, i mitt tycke bästa back (bortsett från hans debut) sen hans ankomst måste stå upp mer än någonsin ikväll dessutom!
Bara hoppas att han inte behöver slitas ut allt för mycket i Boxplay!
Klickar inte JAS, så är jag övertygad om att Arlbrant återigen kommer vara den svagaste länken där... Han skapar själv ingenting, och väger väldigt lätt när det inte kan finliras! Tyvärr!
Kom igen nu för helvete LHC!