Som många varit inne på borde jag avstå att se matchen för att min familj inte ska hamna mitt i vredets stormar. Men, mitt hjärta förmår inte att bojkotta laget. Dessutom har jag en konstig magkänsla att vi faktiskt kommer ut taggade till tusen till denna match och att Lückner faktiskt hunnit göra några förändringar. Förhoppningsvis har alla hunnit skämmas hund sen i tisdags.
Släpp på den där förbannade defensivbromsen och låt backarna följa med upp i anfallen, dumpa hellre pucken ala Lener-style och jobba fast skiten i sarghörnen än att försöka soloraida. Och med Bäckman tillbaks i laget hoppas jag Harald bänkar Persson och att man skickar honom med buller och bång tillbaks till Nyköping.
Ganska tunga avbräck med Figren och Hlavac borta vilket ger Ottosson och Nermark chansen på nytt att kriga med ungdomlig entusiasm som många skrikit efter.
Spelar Jämtin? Han fick väl "match" sist? Förövrigt ett vansinnigt domslut imo då det max torde blivit 2+10. Inga kastade handskar bara lite hederlig brottning.