Joonas84 Pryd wroteVad är det med mange framförallt? Våran absolut viktigaste spelare verkar inte alls på topp. Nu kör vi över i 2:a! In med Ylven Tolsa och Karlsson och tackla sönder Rundblad och Larsson!! Mange är ju skadad/sjuk han spelar ytterst sparsamt också.
Lukkinen Dags att bli förbannade där ute på isen! Spela fult, brutalt, stenhårt och intensivt, gör ta mig fan precis vad som helst som kan få SAIK ur balans och oss in i matchen! Vi ska fan vinna det här!
esset_87 Hoppet är det sista som överger mig, men nu vågar inte jag kolla mera. det känns inte bra detta. Norrena skall ta den 🙁
Lukkinen A men fy fan! Mange tappar pucken i egen zon och sedan släpper Norrena pucken vid stolpen som han MÅSTE hålla! 2/3 mål är sådant som Norrena inte får släppa. Stabilt! :evil:
Joonas84 Vår lagkapten spelar skadad och är som bambi på hal is. Vi har en målvakt som släpper in puckar han skall ta. Vi har ett lag som börjar bli ålderstigit på vissa positioner och det vi saknar framförallt är speed.
Solo Just nu känns allting bara hopplöst. När spelarna inte ens klarar av att slå passningar på två meters avstånd utan att fippla så går det fan inte att vinna mot Skellefteå.
Weide Det känns ju rätt komiskt när spelare som Laumann och Tolsa skapar bra mycket mer framåt än välbetalda "stjärnor" som Hlinka och Hlavac. Jävla perimeter tjecker!
Pryd Weide wroteDet känns ju rätt komiskt när spelare som Laumann och Tolsa skapar bra mycket mer framåt än välbetalda "stjärnor" som Hlinka och Hlavac. Jävla perimeter tjecker! Lugn nu, kolla Lindhagen, han borde bänkas. Hela kedjan är kass och musse är jävligt seg
Lukkinen En period kvar. Bara att tömma alla reserver nu och slåss för glatta livet! Något bättre andraperiod än första men jag saknar fortfarande den tjurighet jag tycker man kan förvänta sig i en sådan här match av spelarna. Norrena har också både det ena och det andra att bevisa. Än har han under sina säsonger i Linköping inte vunnit några viktiga matcher alls åt oss. Faktiskt.
WEIN Nu ser det lite bättre ut. Nu har vi sparat det bästa till sist! Stressa Rundblad och alla andra små fjunisar till misstag. De lär vara rejält nervösa nu. KOM IGEN CLUBEN! JOBBBBBA!
Joonas84 Pryd wroteWeide wroteDet känns ju rätt komiskt när spelare som Laumann och Tolsa skapar bra mycket mer framåt än välbetalda "stjärnor" som Hlinka och Hlavac. Jävla perimeter tjecker! Lugn nu, kolla Lindhagen, han borde bänkas. Hela kedjan är kass och musse är jävligt seg Lindhagen och Molinder har varit de spelare bland forwards som presterat sämst i slutspelet.
Pryd Joonas84 wrotePryd wroteWeide wroteDet känns ju rätt komiskt när spelare som Laumann och Tolsa skapar bra mycket mer framåt än välbetalda "stjärnor" som Hlinka och Hlavac. Jävla perimeter tjecker! Lugn nu, kolla Lindhagen, han borde bänkas. Hela kedjan är kass och musse är jävligt seg Lindhagen och Molinder har varit de spelare bland forwards som presterat sämst i slutspelet. Det är dock Lindhagens första slutspel och det verkar inte som han har fått en riktigt bra lekkamrat än som han kan imponera med, får se om han får spela ihop sig med någon nästa säsong, han funkade väldigt bra med Murley när han var här må jag säga.
esset_87 Stå upp och smäll på i sista, visa vilka som är bäst! Förresten, någon som har koll på vad det är som hämmar Mange? Annars har helt klart Jämtin o Hävelid vart bäst i denna matchen!