Qvintus wroteSå jag har en skyldighet att följa dina anvisningar på ståplats menar du Bjaffan ? Du brukar ju rätta dig jävligt snabbt när jag eller någon annan säger till dig på plats annars varför så "tung" nu ?
Står det en pojk och kallar folk idiot på ståplats och nästan grinar så ska han väl för fan få höra vilken skit han är.
Vart jag befinner mig inatt borde väl inte bekymra dig, men för att upplysa dig vidare söker vi tillstånd för start och landning på Söndag med ett privat plan för att kunna åka upp till Skellefteå. Var det bra så, eller vill du veta något mer ?
Jag vet inte vart du och otto vill komma ? Att jag är emot tifo gruppen ? Att det var en organiserad handling av hela "2" personer att förstöra tifot ? Att jag vill att ska lägga ner ? Att jag inte vill föra leden samman ? Prata gärna i dimman och skriv helt osammanhängande saker som inte har ett jävla dugg med min tillrättavisning att göra.
Förstår fan inte vad ni grinar åt, tifot vart bra, eller förstördes allt av att två personer kastade sin skit 4 sekunder innan planerat ?
Otto det var väl du som stod där nere och grinade ? Förklara hur du tänker när du kallar dina egna idioter öppet på ståplats ? Att du inte fick dig en vinge av någon tycker jag bara är lustigt. Oavsett hur många timmar du lägger ner så dikterar ni fan inga regler för övriga.
Hur som haver, det jag försöker få er att fatta är att ni borde i framtiden kanske hålla igen tungan lite.
Nu var det ju så att det var mörkt i hallen när konfettit började kastas, dessa "2" personer skapade en kedjereaktion på vår ståplats, vilket gjorde att ungefär hälften kastade sitt konfetti för tidigt, samtidigt så kastade folk på familjestå inte sin konfetti utan följde våra instruktioner och väntade. så tifot blev verkligen misslyckat, jag har sett film på det...
Det stämmer att det var jag som stog där och försökte avbryta kedjereaktionen. Grina gjorde jag väl inte, men klart som fan att jag blir förbannad, Jag talade om för folk säkert 20 gånger att de skulle vänta till efter lineup och sedan vänta på min signal. Men tydligen så passade inte det, eller var för svårt, vad vet jag. Men förbannad blev jag i alla fall.
Ett tifo brukar ju också kallas för en koreografi, vilket det också är, alltså att flera personer gör något koordinerat för att skapa en helhet. Nu vet jag ju inte om konfettit medvetet kastades för tidigt eller inte, vilket jag verkligen hoppas att det inte var. men jag tyckte att jag var väldigt tydlig med instruktionerna och förstår helt enkelt inte varför folk inte förstår och blir helt enkelt jävligt förbannad då jag ser det som att den tid jag lägger ner och mitt engagemang inte uppskattas