Jag brukar vara restriktiv med att såga efter matcherna men nu får det fan vara nog. Hur det här laget ska klara sig förbi en kvartsfinal är för mig helt obegripligt. Nä ni, det blir respass redan efter kvarten i år. Jag önskar att jag har fel men just nu finns verkligen ingenting som talar för det här lagbygget.
Det fanns många risiga insatser idag och jag orkar inte ens ta fram motorsågen. Ingen får godkänt i min bok. Ingen och det är för jävla uselt. Ingen moral och inget jävlaranamma. Det man visade upp idag lär inte locka fler besökare till arenan de närmaste 3 hemmamatcherna. Och ett ännu sämre publiksnitt är kanske inte det vi behöver nu...
(Beträffande Musse så hoppas jag verkligen att det är skadan som hämmar honom, för idag var han verkligen helt under isen). Ulmer fick inte många byten idag, när han var inne stod han och mest tittade på, han ser helt vilsen ut den killen.
PS, och hur dåliga är inte pay per view sändningarna? 159 spänn för sån skit. Och ändå köper jag dem med jämna mellanrum. Inget försnack att tala om. Inga ordentliga analyser. Inga intervjuer mellan 1:a och 2:a perioden. Ingen expertkommentator. Kass ljud från arenan. Utvisningsklockan saknades långa stunder, jag kan hålla på hur länge som helst.