förutom att vara utomhus så är det ju inget annat som gör detta till ett "winter classic". Matchen spelas ju för att HV fyller 40 år och även om man skulle kunna gjort det hela till en riktigt bra, gammaldags hockeymatch så har man ju inte riktigt valt den linjen....Har för mig att en feature för matchen/arenan var den genomskinliga sargen som de skulle projicera reklam på och det känns ju inte riktigt som att söka sig tillbaka till rötterna... Tror nog vi kan räkna med ganska ordentligt mycket show och spektakel i alla dess former.
Mycket synd om du frågar mig, då jag gärna hade sett en ren hockeymatch mellan två stora konkurrenter och två stora klackar som sköter underhållningen istället för dåligt dunk, reklam och annat, allra bäst vore om dagen bjöd på på blåst, regn och strax över noll för att få till den där rätta känslan!
Hoppas att Cluben kan göra något snyggt utav detta när det är dags för returmatchen!
Ang tröjan så är den skitsnygg, men ser inte heller riktigt poängen med att göra något speciellt av just den saken från vår sida...