East wroteFattar inte att folk ens kan ifråga sätta Norrena, hade vi inte haft honom mellan stolparna hade vi inte ens varit på slutspelsplats. Första målet är verkligen inte hans, sidledsförflyttning och dessutom skjuter Fasth i andra hörnet! Inte en chans att Engstrand är bättre!
Åja vars... Visst är han bättre än Engstrand, men han måste kunna ifrågasättas. Tycker inte att han behöver ta på sig de två senaste förlusterna, men han kunde ha varit bättre i båda matcherna.
Men sen håller jag förstås med dig om PP. Det är en fullständig jävla katastrof! För det första behövs det linjer, en klar strategi som spelarna köper. Men dessutom måste de spelare som ska styra PP, främst Mange, rycka upp sig rejält. Det händer ju ingenting framåt alls. Beror det på spelarna? Eller ledarna? Jag vet inte, men jag vet att jag kräver att laget slutar skämma ut sig i den här spelformen. HV är seriens sämsta lag i BP, ändå får vi inte hål på dom...
Vilket för oss in på vårt eget spel i BP som nu är näst sämst med 77,3%. Det innebär alltså att vi släpper in mål i nästan vart fjärde BP-läge. Vilket är odugligt det också!
Tilläggas kan också att när det för en gångs skull är folk i hallen så bjuder LHC på sånt här skitspel. Det blir inte lätt att flörta tillbaka folket till hallen oavsett aktiviteter, isprojektorer och annan skit. Det är bra hockey som folk kommer för att se.
Läsvärt från Kustvik: http://www.corren.se/sport/?articleId=5509946" onclick="window.open(this.href);return false;