Ã…h Runk wroteNej, det kallas bara att diskutera de ev. delade åsikterna. Precis som vi gör nu. Om du tänker efter så var denna turneringen bättre än den var t. ex 2002, 1998 och 1990 för våran del. Inse istället att Sverige inte är bättre än en åttondel i ett VM. Eller var du också en av dem som innan VM verkligen trodde att Sverige på allvar skulle kunna utmana om VM-pokalen?
Lite låg nivå att skriva "Lagerbäck skulle bytt ut Henke mot Köttet istället!". Tillför väl inte diskussionen så mycket?
Och nej, jag trodde absolut inte på någon pokal. Jag var tämligen övertygad om att vi inte skulle ta oss vidare från gruppen öht, då det brukar gå på det viset när media haussar upp saker och ting på förhand. Nu fick jag ju fel, även om jag inte tycker det är särskilt stabilt att lyckas vinna 25% av matcherna. Att det finns folk ute i stugorna som är nöjda och tycker det är en bra insats säger jag inget om. Men att laget och ledningen kan vara nöjda tycker jag är helt åt skogen. Varför? Jo, 0-0 mot Trinidad/Tobago. 1-0 och mängder av brända chanser mot Paraguay. Första halvlek mot England... Behövs det mer? Vad jag menar är att jag gärna ser att man har lite högre ambitioner från ledningshåll.
Och utifrån ett psykologiskt perspektivt så anser jag definitivt att Henke Larsson borde blivit utbytt efter sin straffmiss.