Fluebuy wroteJag vill ha ett uttalande i frågan från Helber innan jag outar några spelare.
Det förstår jag. Publicera gärna Helbers svar här också. LHC kan väl ändå inte vara omedvetna om såna problem?
Och problem, det finns det gott om just nu (utöver supande). Vi är inte ens nära att hota Luleå idag och detta trots spel 5 mot 3 i över 1,30... Vad fan sysslar dom med på träningarna egentligen? Det blir ju extra allvarligt eftersom vi är så erbarmligt dåliga i BP. Man sitter ju med hjärtat i halsgropen varenda gång motståndarna får numerärt överläge. Nää, special teams är viktigt, och det är ju där vi förlorar matcherna.
Jag hoppas alla inser allvaret i det Jocke_L skriver: på två månader har vi tagit 5 trepoängare. Vi faller som en sten i tabellen och förstakedjan måste börja producera nu. I varje match. Samtidigt som även andra måste kliva fram. På tok för få forwards som producerar och jag anser att vi måste skaffa förstärkning på forwardssidan. Innan det är för sent.
Själv har jag ju hela tiden sagt att jag skulle kunna acceptera ett mellanår, men då handlar det om att göra ett sånt år med en billig trupp för att bygga kapital. Nu har vi en dyr trupp kryddad med svindyra artister. Då kräver jag resultat!