yes, med en dryg månad kvar är det på allvar dags att börja ladda för vad som väntas bli en favorit i repris(dock med annan destination) av den trevliga resan till äckelholm för ett par säsonger sedan.

http://www.allatillgbg.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;

a, b, c - lhc!

10 dagar senare

Kan säga direkt att detta INTE är B.I.T.D ! Men dock en skaplig förfest !

9 dagar senare

Har avanmält mig hos Fanatics och joinar en kollega och lite annat löst folk på en WL-buss... Mucho trevligt!

Hellraiser wrote

Har avanmält mig hos Fanatics och joinar en kollega och lite annat löst folk på en WL-buss... Mucho trevligt!

Ska vi vara bussvärdar alá ängelholm ? 8)
(dvs inte allt för nyktra)

bjaffan wrote
Hellraiser wrote

Haha! Jag är inte svår på en sån grej. :lol:

bjaffan wrote
Hellraiser wrote

Du kmr vara nykter Bjäffan, dvd!

kul att vi verkar fylla (alla?) platserna till göteborg, men jag saknar all klassisk internethets som alltid höjde temperaturen inför alla sköna utvalda matcher. eller för all del som det alltid var när det begav sig i superallsvenskan och kvalserien. brukar dock även på senare år glöda till lite inför bitd och dyligt, men men... att det är nya tider nu är tydligt.

ja ja, hoppas på en lika lyckad resa som det var till ängelholm, en vecka kvar nu lite drygt.

väl mött // tage

Det har nog aldrig varitså mycket hets inför något på många år som inför den här resan. Kanske inte mot motståndarsupportrar men om vi ser till hur vi gjort reklam för resan har vi bla, gjort en hemsida, satt upp affischer i hela stan, delat ut över 2000 flygblad, skickat massa mail, en facebookgrupp, banderoller och kedjesms. Det kallar jag att snacka upp en resa.

bjaffan wrote

Det har nog aldrig varitså mycket hets inför något på många år som inför den här resan. Kanske inte mot motståndarsupportrar men om vi ser till hur vi gjort reklam för resan har vi bla, gjort en hemsida, satt upp affischer i hela stan, delat ut över 2000 flygblad, skickat massa mail, en facebookgrupp, banderoller och kedjesms. Det kallar jag att snacka upp en resa.

min syn på sk "internethets" har ingenting med reklam och dyligt att göra utan handlar om stämningen supportrarna piskar upp inför matcherna. i gamla gästboken kunde man läsa 100-tals inlägg inför matcher av dignitet, och då pratar jag inte om reklam för resa eller matcher(något ni förövrigt gjort kanon inför den här resan som du själv nämnde). En liten fingervisning av vad jag menar kan man läsa i första bitd-tråden http://forum.whitelions.se/hockeybulletin/viewtopic.php?f=3&t=393" onclick="window.open(this.href);return false;

väl mött i gbg.

drar väl igång det hela då...

TAGGA SA JA!!!

knappa veckan kvar och är så galet överladdad inför denna resa så det kan ni inte ens föreställa er!
kan även meddela att tifogruppen har laddat upp ordentligt, och då menar jag verkligen ORDENTLIGT inför marschen!!

ALLA TILL BAKSIDAN! NU VISAR VI SILLSTRYPARNA VILKA SOM BESTÄMMER I GÖTET!!!!!!!!!!!!!!!!!

FORZA CLUBEN!

Pubstopp i centrala Gbg och en härlig marsch genom stan bara den delen kommer bli oförglömlig!
Sen att vi kommer äga hela Scandinavium och sjunga fram Cluben till 3 viktiga poäng gör ju inte saken tråkigare direkt!!!

6 dagar senare

ticnet ringde förövrigt några vänner som bokat biljetter till sektionen brevid och meddelade att dessa skulle bli flyttade pga något staket/stängsel. låter som en smart idé av dom att sprida ut oss, vi får väl se imorgon... :roll:

ska göra kaoz med dom!

Smart drag att sätta dit stängsel tycker jag, säkerheten i gbg brukar va under all kritik annars.

bjaffan wrote

Smart drag att sätta dit stängsel tycker jag, säkerheten i gbg brukar va under all kritik annars.

ja, förmodligen ett smart drag med stängsel. men vart är smartheten i att flytta en grupp lhc till "allmäna" läktaren i hallen? det är riktigt puckat. trodde syftet med avspärrningen var att samla alla på samma plats. men men, inte mitt problem 🙂

Hoppas att alla som håller på Cluben kommer in bara. Borde inte vara något problem.

Vill tacka alla inblandade för en kul resa och hälsa dom som inte kom med bussen hem en fortsatt trevlig kväll i Gbg. Ska se om jag kan få upp lite bilder och filmer.

Kan tillägga att Goa Gubbar bankade på sin förbannade trumma hela matchen och orkade totalt med en sång och den kom efter 13 min i sista perioden. Föga förvånade Fröööölunda, Fröööölunda... Pinsamt!

Bra tryck från vårt håll när alla tryckte ihop sig på nedre delen av läktarn i andra perioden.

En bilnyckel upphittades på restaurangen efter vi var där , den återfås mot beskrivning. Ring mig på 0705558254