exile82 nej, jag är varken skör, lättkränkt eller känner mig attackerad. Jag gillar helt enkelt inte ditt sätt att föra dig på bullen. Även om jag inte kränks kan jag tycka att ditt sätt blir helt enkelt otrevligt.
Gött att du absolut inte är kränkt iallafall.
Jag skulle säga att det är mycket upp till betraktaren hur man löser mina inlägg. Man kan som @alfie , ta det lite som en klackspark eller som @Jordfräs se det som blodigt allvar.
Jag är orolig för utvecklingen av följande skäl:
- Det lovas saker som inte hålls
- Irländska baren ligger fortfarande i något östland och skvalpar
- “Oförutsedda händelser utom vår kontroll” (Voky-skiten, försenat omklädningsrum)
- Ekonomin är rutten, typ sämst i ligan
- Rapporter om att CJS går runt o lovar ungdom massa saker som sen “Jaha ja nä han snackar så mycket”
- Man gnatar på i samma spår, är rädd att förändra på riktigt d.v.s. testa att bygg försäsongen på vad som ger bäst resultat för Cluben och inte ishockeyintresset i Mariestad.
- Ena säsongen är Gotland jättebra och jätteviktigt, andra säsongen sägs inte ett ord
- Har aldrig upplevt att det snackas så mycket och är så lite verkstad som nu
- Helber blir bortkörd
- Min Bullshit-radar är likt Northvolt off the charts
Förtroendet är helt enkelt förbrukat från min sida.
Å andra sidan har jag härmed fått framföra dessa åsikter.
Vi har diskuterat detta lite men hamnar ofta snett, vilket är tråkigt. Dom flesta verkar ju ändå fine med att det ser ut såhär. Då är det kanske rimligt att det är jag som flyttar på mig.
Istället för att göra mig ovän med allt och alla konstaterar jag att det i dagsläget är svårt, men att det eventuellt i framtiden kommer gå att diskutera detta igen.