K-man Vart går din och din lilla hejarklacks gräns? Om Andreas skrivit något i stil med:
“Jag ber så hemskt mycket om ursäkt herr ärade direktör för att jag stör, men vill uttrycka min enorma tacksamhet för möjligheten att kortespondera med dig i egenskap av respekterad och uppskattad verkställande direktör”
Hade det varit fint nog? Var det lite överdrivet? Okej lite mindre då?
Vill påminna er om att det här är alltså en VD som driver en verksamhet rakt mot konkurs i detta nu, med uteblivna sportsliga resultat och en fuckad ungdomsverksamhet. Såhär såg det INTE ut när han tog över. Dessutom har det lovas något så fruktansvärt med saker. Allt från retro-matcher med fysisk kö till hårdrocks-hockey.
Vad mer ska hända för att ni ska fokusera på det istället för hur Nilsson väljer att formulera sina brev?
Ni kanske vill ställa upp som ett nordkoreanskt filter och cleara all post till VD från Nilssons sätt till mitt exempel. Så kan vi släppa och slippa sånna här pissdiskussioner som nån jäkel jämt ska starta.
Personligen tycker jag det är så futtigt, banalt och urfjantigt att sitta o bli sekundärkränkt å en fartblind VDs vägnar. Sitta o prusseluska på ett hockeyforum när det finns 10000000 andra saker som, enligt mig, är intressantare att lägga tid på.