ananas Åh herre min skapare.
Källan är alltså det här flum-projektet:
https://www.shl.se/article/kywasl1-403dd/view
“Impact by SHL” som verkar vara SHLs motsvarighet till Bagdad Bob, Kim Jong Un News och liknande självrapportering om hur fantastisk den egna produkten är, hur hållbar och fin den är.
Noterar du att Erkan med KIRURGISK precision “glömmer”/undviker att skriva ut hela svansen efter Handelshögskolan? Verkar ju legit. Massa coola miljon-siffror man inte riktigt vet vad dom egentligen betyder från Handels. Gott så. Lite fränt vid första anblick. Tror du det är en slump?
Petar man lite på fasaden inser man ju hur ruttet det är. Micke sitter nämligen på:
Handelshögskolans Center for Wellbeing, Welfare and Happiness
Rofl. D.v.s. flum-humaniora-skit som enligt min mening pissar på vetenskapen som konstform och vetenskaplig grundfilosofi. Tillåt mig att klippa ur Karl Poppers wiki:
"Popper uppställde som grundkrav för att något skall kunna betraktas som vetenskapligt, att ifrågavarande vetenskapliga rön skall kunna vara falsifierbart. Med det menar han att man i en teori skall kunna formulera bassatser och om de motbevisas är teorin falsifierad. Enligt Poppers mening kan ingenting fullt ut bevisas, däremot kan någonting fullt ut motbevisas: en motinstans kan motbevisa en lag, en instans kan däremot aldrig bevisa en lag. Vetenskapsmannen skall därför uppställa en hypotes, som sedan (genom trial-and-error) utvecklas till en laghypotes, om den inte kan falsifieras."
Jag gillar Micke, han är skön, men här blir det så extremt pajjigt. Klart som fan han kommer fram till hur fantastiskt många miljarder SHL hållbart drar ur röven varje gång pucken släpps när hans """"“forsking”"""" betalas av SHL själva vad det verkar? Eller varför behövs ett “samarbete” med SHL Impact Week TM och flumavdelningen på Handels? Dessutom går det motbevisa att skiten inte håller på fem röda.
Men den största pajasen är Correns artikel som helt okritiskt köper Pravdan rakt av medans svansjön spelar bakgrunden.
Ae jämför med Värmlands Folkblads Ekberg. En snubbe som typ själv gör timmeslånga poddar, vågar ifrågasätta men ändå levererar bra med output helt själv samtidigt som han har ett tydligt Färjestad-hjärta.
Vi har ett gäng Nissar på Corren som inte ens kan se igenom flum från propagandaavdelningen på SHL samtidigt som alla hejar på Hästen. Vi tackar Askling bil som gör den här podden möjlig 43 gånger varannan minut i 20 minuter liksom.
Lägg ner verksamheten.
P.S @ananas du gillar att vräka ur dig snillet lite här o var. Upp till bevis nu då och skriv ett inlägg med lite verkshöjd för omväxlings skull om du ska ha attityd, spela Allan ballan och leka lång. Kom igen bara.