TheHorseHasNoMoney Man blev lite orolig när han började drömma om final om 3 år. Tur att Zurawski tog ner han på jorden.
Skäggets En liten fredagskaramell: Expressen hintade om det och nu hör jag att LINUS HULTSTRÖM är KLAR för en återkomst. Grattis oss.
Kjeppkinesen Skäggets En liten fredagskaramell: Expressen hintade om det och nu hör jag att LINUS HULTSTRÖM är KLAR för en återkomst. Grattis oss. Det vore kul att få en poll på hur många det är som är glada över en återkomst för Hulta. Känns som 60% är för och 40% som är spyfärdiga.
SIFFET Skäggets BTW kommer du ha möjlighet att sätta dig ner med Broc eller Hägglund som du gjorde inför förra året med PJ? Hade varit intressant!
Lukkinen Kjeppkinesen Det vore kul att få en poll på hur många det är som är glada över en återkomst för Hulta. Poll finns i sillytråden
Kjeppkinesen Limpan- Hör på fan. Har vi värvat en SHL-mässig huvudtränare till A-laget? Lyfter det inte med Ante och den här tränarkonstellationen så lyfter det aldrig. Helvete vad jag tror på detta! Det är en total motsats till hur jag kände för ett år sedan.
alfie Kjeppkinesen Totalt motsatt känslan som jag hade för ett år sen. Samma här, men sen är det en sak att sitta och snacka om tydlighet och kravställan, en annan sak när du står där och dina allra skickligaste spelare inte bryr sig eller beter sig dåligt och du upptäcker att det inte finns nåt driv eller ledarskap i spelargruppen.
Kjeppkinesen alfie men sen är det en sak att sitta och snacka om tydlighet och kravställan, en annan sak när du står där och dina allra skickligaste spelare inte bryr sig eller beter sig dåligt och du upptäcker att det inte finns nåt driv eller ledarskap i spelargruppen. Såklart. Men sannolikheten för att den här tränarkonstellationen ska kunna hantera den sortens spelare är hög. Ante inger respekt, och av det jag har hört så var han väldigt omtyckt och populär bland spelarna senast han var här. Av klippet att döma så verkar han även vara omtyckt bland kökspersonalen. Han måste ha gjort ett starkt intryck under sin förra sejour. Detta är vår Bulan som någon annan så träffsäkert skrev.
Gud Helt klart ett bättre intryck än vad man fick vid första klippet med Musse. Han kändes osäker och obekväm redan från början.
TheDude Jag tror också att det kan bli bra med Ante, låt han jobba i lugn och ro och sedan utvärderar vi sedan. Målet för LHC är att bli ett snäpp bättre, så en placering upp från den gångna säsongen. Vi behöver inte skapa någon person kult runt Ante än …
Vinhandlarn TheDude jo jag tycker vi kan skapa en liten kult runt ante. En mysigare gubbe med finare prilla är svårfunnen