ananas SIFFET jag är inte säker på att jag hade tackat ja om jag fått ett erbjudande Har aldrig någonsin sagts av en person som sedermera blir kvar i sin roll. Han är på väg ut.
Kjeppkinesen ananas Har aldrig någonsin sagts av en person som sedermera blir kvar i sin roll. Han är på väg ut. Det är han nog. Och om han är det så ska han ha ett riktigt stort tack för att han tog sig an uppdraget med ett så kort varsel och gjorde det med ingen eller relativt låg kompensation. Kaptenen dök upp när Cluben behövde honom som mest! 🫡
Hockeytröjan Kjeppkinesen Håller med! Hatten av för Junland. Det här visar verkligen var man står någonstans
Lejon-Fantasten Malmquist verkar fortfarande vara kvar i Schweiz, det kanske är någon spelare han scoutar där ändå?
Mittzon Man blir alltid lite lättad när Corren kan bekräfta vad Mrmadhawk avslöjar. Ungefär som att jag kan bekräfta att det finns sand i Sahara. Anmärkningsvärt hur usla Corren är på sitt jobb när man alltid kan bekräfta andra avslöjanden men aldrig kan avslöja något själva. Corren: Han ersätts av Ante Karlsson som nu gör comeback i SHL-klubben. Expressen var under lördagen först att skriva om att allt var klart. Det är uppgifter som Corren nu också kan bekräfta enligt mycket säkra källor. 56-åringen kommer att presenteras när serievinnaren Tappara (där han nu är assisterande tränare) har spelat klart i finska slutspelet.
Jocke Mittzon Det är uppgifter som Corren nu också kan bekräfta enligt mycket säkra källor. Bergsten ringer höken: -Stämmer det? Höken: -Ja Bergsten: “Corren kan nu bekräfta att..”
Hotspurs Mittzon Jo som lokalt mediebolag borde dom ju kunna ha bättre kontakter med LHC men samtidigt Mr Madhawk har detta som heltidsjobb att enbart bevaka hockey med en stor tidnings resurser i ryggen samtidigt som Corren ska bevaka Örtomta och Tallboda i fotboll och någon ‘darttävling’ i Åtvidaberg på bara några få medarbetare på Corren sporten så ändå delvis förlåtande. Själv förväntar jag mig tyvärr aldrig några ‘breaking news’ där Corren är först ut med dessa…….🙄😏🤔🤷♂️
Mittzon Hotspurs Man har ju enligt sig själva källan för att kunna få det bekräftat, man kan ju tycka att man någon gång kan utnyttja källan och avslöja någon enstaka nyhet.
Målaren Mittzon man kan ju tycka att man någon gång kan utnyttja källan och avslöja någon enstaka nyhet. Inte om man vill behålla källan. Detta är ta och ge i sin bästa form. Dialogen LHC-Corren hålls väldigt tät och öppen, representanter från LHC kan tala ”inofficiellt” med Corren. Då håller Corren på infon men kan snabbt ha krönikor/material när LHC publicerar nyheterna.
Stolpe ut Corren blev uppsagd efter debaclet på krogen. Fattar inte att någon som gillar LHC har denna tidning kvar. Inget ont mot dom som skriver om hockey. Snarare ledningen. Bojkotta tidningen tills det kommer någon bättre ledning. ( Det blir nog stora rubriker nu, när Norrköping vann mot Värnamo med 6-0. Större än när Norrköping åkte ur och fotbollsplanen brändes upp ).
Glutenfri013 Challe Berglund, Hockeynews: “Max Martin, gjorde inte ett mål på 52 matcher, skötte sig hyggligt”
Jesse När jag läser intervjuerna med Musse i Corren och Expressen osar det inte ”samförstånd” på det sätt LHC kommunicerat… Jag gissar att man gett honom X månadslöner och sen är han fri att ta vilket uppdrag som helst. Alternativet är ju annars vanligtvis lön med arbetsplikt… (kan vara andra närbesläktade arbetsuppgifter vilket jag inte tror han är så sugen på). Tror inte vi står med hans lön hela nästa år.
Ghoul Den galna höken framför att Ante ville ha Wikstrand som ass men att han väljer jobb i VIK. Ett annat namn Ante är sugen på är Ole Kristian Tollefsen men varken han eller Sanny tror att han flyttar från Karlstad utan blir kvar där.
Gud Lite av en kalldusch att Wennerholm inte vill ha kvar Cluben ifall han får välja sina 14 lag drömlag. Det kan dröja ett tag innan jag kan smälta det här. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/GxrxW4/wennerholm-de-har-14-klubbarna-vill-jag-se-i-ultimata-shl
TheDude Gud Det där är helt fel sätt att använda ChatGPT. Ställer man den typen av frågor så får du bara svammel tillbaka.