Kallzon Ghoul Noren klar för Örebro. Rissanen lämnar. Oklart vart men de gissar utomlands pga skatteskäl.
Hagel-Harry Kallzon Kan bli intressant sista match. Tänk omgång 52. Cluben och Örebro spelar om vem som ska lira kval. Jobbigt för Norén.
Kallzon K-man kan med andra ord fortfarande bli lhc Rissanen? Nä, han lämnar står de fast. Frågan är om det blir annat lag i SHL eller utomlands
Kjeppkinesen K-man kan med andra ord fortfarande bli lhc Faktiskt. Bra tänkt Ketis! Han kan göra en Shinnimin. Hur står vi till det? Vill vi verkligen förlänga med Rissanen?
Sillen Kjeppkinesen Faktiskt. Bra tänkt Ketis! Han kan göra en Shinnimin Han kan köra en repris, han lämnade ju Örebro 6 månader innan han kom till oss. Tänker det kan vara helt öppet var han hamnar efter sin ”skatteflykt”
Pucken Hagel-Harry Det blir väl inte jobbigt för Noren han spelar väl bara som vanligt och spelar ner oss.
LaumannBingo Fyfan vilket slöseri att lägga tid på Norén två säsonger för att sen inte kunna behålla honom när han väl blivit shl-mässig… Skulle vara intressant att veta hur länge det varit klart eller om Mårtensson redan är involverad där
alfie LaumannBingo Norén är iofs born and raised i Örebro så den övergången hade varit logisk alldeles oavsett förutsättningarna.
P22 Det får vara nog med Rissanen. Är han klar för lämna så stannar vi där tack. Norén till Örebro det kunde man nästan räkna ut när Mårtensson är där nu. Det var han som fiskade upp Norén till LHC.
Filip Okej, om vi vänder på steken, vem eller vilka kan vi norpa från andra lag som de har lagt tid på att göra SHL-mässiga och skörda frukten av deras arbete? 👌
K-man Noren ska ha varit klar sen en tid tillbaka. Betyder inte mycket mer än att det inte gjordes klart här och nu. Tror inte Tony är inblandad där.
Filip Corren utlovar en längre intervju med Lennström inom kort. Oklart om man kommer hitta den under ”kultur och nöje” eller ”sport” dock.
Kjeppkinesen Filip Corren utlovar en längre intervju med Lennström inom kort. Oklart om man kommer hitta den under ”kultur och nöje” eller ”sport” dock. Jag gissar att han kommer säga att allt känns mycket bättre nu och att han spelar imon.
Kallzon Kjeppkinesen Jag gissar att han kommer säga att allt känns mycket bättre nu och att han spelar imon. Kommer vara en topplist med bäst fika i Linköping
jg Kjeppkinesen Jag gissar att han kommer säga att allt känns mycket bättre nu och att han spelar imon. Den gode Lennström är på “en helt annan plats” nu… Allt är mycket bättre! 🙂
Number10 Det jävliga är att man spelat Noren före Öhrqvist och nu kanske vi förlorar en stor backtalang också. Det skyller jag helt på den i mina ögon odugliga tränartrion. Hade vi haft pengar hade vi bytt ut samtliga där.
NorthLondonForever Number10 Det jävliga är att man spelat Noren före Öhrqvist och nu kanske vi förlorar en stor backtalang också. Jag kan hålla med. Norén har varit riktigt dålig sen han kom tbx efter skadan, hade gott kunnat få tugga knopp. Sedan är jag inte hundra på Öhrat hade gjort det bättre, varit svag även efter j-vm. Tyvärr är listan på backar som är oduglig oändligt lång i år.