HVåkerur Lukkinen rolig reklam, tråkig tröja. Hade nog köpt om det stod ho ho hofbauer på den istället!
Cluben89 Gardet skön jinx där med ett avsnitt om att många andra klubbar gått upp och ner men att LHC minsann ”hittat något långsiktigt” som fungerar, således den här säsongen vi faktiskt åker ur?
EST1976 Man förstår ju lite vart vi ligger i hierarkin i hockeysverige när dessa blir matchrubrikerna i tidningarna när vi vinner…
Hotspurs EST1976 Japp och igår var vi med i 20 sekunder i SVT Hockeykväll. Säger ALLT vad gäller vår plats i hierarkin som sagt.
alfie EST1976 Inget att uppröras över egentligen, men lite extra kul är det allt då Kempny inte ens varit så jävla bra 🙂
NorthLondonForever Hotspurs Och jag stör mig på att vi i 9 omgångar av 10 ligger som sista stream på TV4. Och även som sista klipp på Highlights. Inga dokumenterade bevis för detta mer än en känsla 🙂
Hotspurs NorthLondonForever och inte sällan sänds vi på ‘Tv4 Motor’ 😅. Vi är sällan huvudmatch en torsdag eller lördag 🙄
PuckOut Den fantastiske superduper duktiga världsstjärnan Bäckström skrivs det inte lika mkt om längre iaf, alltid något.
Metallica Musse på gårdagens presskonferens har svårt att bestämma sig för vad vår nya förstamålvakt faktiskt heter https://youtube.com/clip/UgkxwMJ9oltb7wbUwjL5mmgVK28oqQNRGNuO?si=qq3g_XgICOI5_rJf Ignatovich? Waltterigrum?
Kjeppkinesen Metallica Fair enough. Men Ignatovich är hans nya smeknamn framöver! Han sade det förra presskonferensen också. “Ignatovich” måste ju vara lagets smeknamn på Iggy men det skulle inte förvåna om Musse faktiskt tror att han heter det i efternamn.
Kjeppkinesen Den där Kiruna-supportern som medverkade i Correns podcast verkade vara en riktig härlig individ! Man är ju svag för den där norrländskan. Helt omöjligt att föreställa sig en norrlänning bli arg.
NorthLondonForever Kjeppkinesen Helt omöjligt att föreställa sig en norrlänning bli arg. Niklas Lasu Nilsson? Undantaget som bekräftar regeln?
Fantomen Kjeppkinesen Helt omöjligt att föreställa sig en norrlänning bli arg. Du har träffat för få norrländska kvinnor hör jag… de kan vara skrämmande, dessutom har många vapenlicens…