Satt och läste kommentarerna under Correns artikel om LHC:s brist på sponsring från företag i Mjärdevi… känns som vi har rätt mycket att jobba på gällande behandling av sponsorer.
Mat vid logerna som är hutlöst dyrt utan att smaken motiverar priset, ingen återkoppling överhuvudtaget till medlemmar (detta håller jag med om, man får i princip ingenting genom att vara medlem), lojala logebesökare som aldrig fått något besök från sportslig ledning eller dylikt (fler besök från Frölundas än LHC:s). Nämns även ett företag som brukade gå in med 1,6 miljoner, men som denna säsong nu landat i 0 kronor då man aldrig blivit kontaktade på något sätt eller frågade om förlängning osv. Sedan nämns även LHC:s attityd gentemot damhockeyn och juniorhockeyn. Damhockeyn förstår jag ändå, men samtidigt så ger det ju inte väldans mycket… men, identitetspolitik eller vad det nu heter. Juniorhockeyn har jag inte tillräckligt bra koll på för att förstå vad kritiken handlar om.
Men känns som sagt som att CJS har mer att ta tag i än att bara inrätta än Mjärdevigrupp.