Du tar allt Corren skriver som den ultimata sanningen. Gör inte det. De kan också ha fel eller vara slarviga i sin kommunikation som i det här fallet.
LHC i media
- Redigerad
Ja det har du rätt i, hade väldigt ljus ljusstyrka på skärmen så såg inte riktigt namnet, men när jag sänkte ljusstyrkan i efterhand så såg jag att det var Calle. Det är redigerat nu.
Kjeppkinesen Du tar allt Corren skriver som den ultimata sanningen.
Nu tog du i från höften och gissade väldigt duktigt Kjeppis. Att jag delat från Corren är för att “dela med mig” inte för jag tror på allt de skriver. Men Corren snackar med folk inom Cluben, det gör inte vi här på forumet och när de gör det, typ med Östman, Jakobsson, Arla eller någon spelare, då tror jag på det som skrivs. Men inte i övrigt nej.
Lejon-Fantasten Nu tog du i från höften och gissade väldigt duktigt Kjeppis. Att jag delat från Corren är för att “dela med mig”. Men det är bra, kommer inte göra det framöver
Du får göra precis vad du vill. Luften är fri. Det var enbart en omtänksam uppmaning från mig till dig.
Shore skulle missa 5 matcher och Rissanen 1 match sades det om.
- Redigerad
Kjeppkinesen
Det tackar vi för och det är fint. Men när jag tror på det som skrivs, det är när Corren intervjuar någon inom Cluben. Jag var inte klar med inlägget ovan.
Lejon-Fantasten Men Corren snackar med folk inom Cluben, det gör inte vi här på forumet
Min uppfattning är att vi har flera skribenter på forat som har bättre insyn i Cluben än vad Corren har, så det där tror jag faktiskt inte stämmer.
- Redigerad
Kjeppkinesen Min uppfattning är att vi har flera skribenter på forat som har bättre insyn i Cluben än vad Corren har,
Visst har vi det, men det jag skrev var att Corren snackar alltid med folk inom Cluben när de är på plats, och de är på plats väldigt ofta. Sedan finns det en del här som jobbar inom föreningen, men majoriteten av oss som finns här på Bullen jobbar ju inte inom föreningen-eller så, är väldigt ofta på plats på träningarna, som Corren är.
Pelle har varit inne på bullen igen. Frågar CJS om (den obefintliga) marknadsföringen på instagram.
CJS: ”Lugn, den kommer. Det finns en plan”
Låt inte planen vänta för länge bara. Det är en halvtom match om en vecka redan.
Lejon-Fantasten men det jag skrev var att Corren snackar alltid med folk inom Cluben när de är på plats,
Du skrev också att vi på forat inte pratar med folk inom Cluben.
Lejon-Fantasten Men Corren snackar med folk inom Cluben, det gör inte vi här på forumet
Tydligen så hade ju Corren fel i att Shore kommer i mitten av oktober och var tvungna att rätta sig själva i inlägget efter med information om att han kommer spela den tredje oktober i matchen mot Färjestad.
Är du med?
- Redigerad
Kjeppkinesen Du skrev också att vi på forat inte pratar med folk inom Cluben.
Ja det kanske var luddigt skrivet, men jag syftade på majoriteten av oss här på Bulletin. Om det nu inte finns en massa okända skribenter som har insyn i Cluben. Så kan det också vara. Men hitintills, så känner jag bara till ett fåtal här på forumet som har insyn:
Hockeytröjan, Sillen, Storfiskarn34, MrNebbiolo, McNugget, Cykelåkarn, och ett par till. Men det är de jag lagt märke till som har insyn i Cluben.
Kjeppkinesen Tydligen så hade ju Corren fel i att Shore kommer i mitten av oktober och var tvungna att rätta sig själva i inlägget efter med information om att han kommer spela den tredje oktober i matchen mot Färjestad.
Är du med?
Ja jag läste det senare. Jag är med
alfie Lite konstigt svar kan jag tycka.
Marknasföring för säsongskort och premiärmatchen som frågan handlar om borde väl redan kommit.
”Lugn, det kommer” När kommer den då? Premiär om 3 dagar ska marknadsföring för premiären komma efter premiären och för säsongskort när säsongen redan börjat?
LHC nya plan för Shore via Danmark. Han kommer hamna i Rungsted danska ligan och träna där så han kan anpassa tidomställningen samt få lite träningar i kroppen. Håkan åhlund är tränare där. Om inget annat sker så ska Shore spela den 5e omgången mot Färjestad ä. Till sist vad corren hör så troligvis matchas Hävelid med Rissanen så han kan få ett lyft där.
- Redigerad
LaumannBingo ”Lugn, det kommer” När kommer den då? Premiär om 3 dagar
Det här är extra anmärkningsvärt när man tidigare uttryckt en önskan om att få besökarna att köpa biljetter tidigare…
( Här stod det lite om LHC allmänt via chatten i Corren )
En som ställde frågan!
Tycker LHCs marknadsföring av både säsongskort och premiärmatcher varit helt obefintlig, känns väldigt märkligt. Man uttalar tydliga och ambitiösa mål via exempelvis er på Corren men pushen för att locka folk uteblir. Hade varit en intressant fråga att ta vidare med kansliet.
Per Bergsten
Det får vi ta vid…nej, förresten. Där är ju klubbdirektören Carl-JOhan Stålhammar. Hans svar: “Lugn. Det kommer. Vi har en plan.”
Så kontrar CJS! Det ska bli intressant!
- Redigerad
60 sitt och 55 stå kvar till lördag tydligen
- Redigerad
Videointervju med Jakobsson
Ber om ursäkt för mitt fortsatta gnäll.
Men nu läser vi torsdag, kl är 18:10, det är mindre än 45 timmar kvar till hemmapremiär. Lördag på hemmaplan. Det är slutsålt. Mumma kan man tycka.
Vi vet dock inte:
1, Hur dags öppnar arenan?
2, Är det något event innan likt tidigare säsonger?
3, Finns det några erbjudanden, läs mat + öl till bra pris?
Mm. Mm
Vi är ett gäng på 14 pers som kommer gå tillsammans, väljer vi att gå till arenan istället för stan innan matchen drar LHC in hela kostnaden för personalen i stora baren, om vi käkar och tar ett par öl innan match.
Vad är det som gör att man verkar hata att informera om saker?
PS, jag har både säsongskort och kommer att gå till arenan innan matchen på lördag. Det jag är ute efter är marginalsupportararna som bara går ibland , de behöver information, inte jag.
Det verkar sannerligen som den nya SUPERAPPEN tar all deras vakna tid. Jag tror kansliet spenderar så mycket tid på SUPERAPPEN att familjerna börjat skicka vykort till Gumpekullavägen 1 för att se om de fortfarande lever.
Med tanke på att allt annat blivit lidande förväntar jag mig att SUPERAPPEN minst har finessen att fjärrstyra Bouma/Hofbauers nästa tackling samt möjligheten att redigera fritt på Jeffs taktiktavla.
- Redigerad
Många bra frågor i Correns liverapportering idag. En intressant fråga bla. om andra kedjan:
"Lapp på luckan
Hur ser kedjan med Little-Russell-Kovács ut?
Per Bergsten
Bra. Ser allt ut att finnas lite stäm där. Snyggt mål av en frispelad Kovacs alldeles nyss!"