PuckOut Det är så vi jobbar. Hålla tummarna är sedan gammalt i Cluben. Alternativ 2 är att trycka på knappen.
LHC i media
Ja vad fan ska säga än att han håller tummarna att det ska lösa sig innan pucken släpps den 21 september. Visst han kan ha flera på gång men före kontrakten är skrivna så kan det bli flera nej tack. Man må säga att Hockeynews bara frågade självklara saker som de bara kunde få intetsägande svar på. De riktiga nyheterna håller han på, han vill ju inte upplysa konkurrenterna on vem eller vika han har sonderat läget med.
- Redigerad
Klart det blir Winnerbäck och Ghost i Introt skriver Corren idag
Hotspurs Han gör ju verkligen allting rätt den där Stålhammarn.
– En klassisk artist och ett klassiskt band från Linköping. Det räcker bra så. Två personliga favoriter, men framförallt hedrar vi klubbens traditioner och bygger en hemmaborg som inget gästande lag ska tycka att det är bekvämt att besöka.
LHC inleder SHL-säsongen med tre raka hemmamatcher.
– Målet måste vara fullsatt i allihop. Får vi med oss fansen som eldar på som bara de kan blir vi jäkligt svårslagna, säger klubbdirektören.
Nu blev jag sådär äckligt sugen på att sänka några öl och se på när vi spöar på Brynäs i premiären.
- Redigerad
Stålhammar är helt klart den bästa VD:n vi haft på väldigt många herrans år
Lejon-Fantasten Stålhammar är helt klart den bästa VD:n vi haft på väldigt många herrans år
![]()
![]()
Jag tycker nog att han är den bäste VD’n som vi någonsin har haft.
Reflekterat lite över en grej. I jämförelse med förra året, har inte LHCs mediasida legat på latsidan sedan säsongen slutade?
Visst, ett par intervjuer med typ 3 spelare och något kortklipp inför midsommar (har säkert lagts upp något mer) men vad hände med klipp från försäsongen, uppstart mm, saknar lite hype kring en ny säsong och nya spelare…något som lockar? Halv 8 hos Östman eller vad som, tycker man ser en hel del klipp från andra lag. Kanske är gnällig men de saknar man lite mellan säsongerna kan jag tycka
Var är all hajp om 2 augusti? Eller är jag blind?
Nog kan vi även räkna med övriga lekkamrater som Niklas Lidström, Joe Sakic och Brendan Shanahan?
Ja nog kan man räkna på många sätt. Franzén och Gunnarsson hade jag glömt att de spelade i Cluben en gång för 10 till 20 år sen.
- Redigerad
Franzén och Gunnarsson tog väl dock inte bucklan till Linkan?
EDIT: året Franzén vann Stanley Cup spelade ju vi final mot HV. Har ett starkt minne från Bjurmans Blogg där Franzén sa att han höll på HV i finalen