alfie MrNebbiolo Jag har sett oss få stryk i Malmö med både 5-1 och 7-0 de senaste säsongerna. Omöjligt är det ju inte.
MrNebbiolo alfie Min flex är helt galen så var sugen på att dra ner men fanns inga bra tåg hem.. Har domstol hela dagen imorgon från tidigt… Jag tror vi vinner idag! Laget visar karaktär!
MrNebbiolo Jocke Haha eftersom jag är i domstol antingen fysiskt eller via videolänk ungefär varannan dag hade jag busat ordentligt. Nej det är mitt yrke som innebär åtskilliga timmar i såväl tingsrätt som förvaltningsrätt samt överinstanser.
Kjeppkinesen MrNebbiolo Haha eftersom jag är i domstol antingen fysiskt eller via videolänk ungefär varannan dag hade jag busat ordentligt. Nej det är mitt yrke som innebär åtskilliga timmar i såväl tingsrätt som förvaltningsrätt samt överinstanser. Skicka alla i Disciplinnämnden till Gulag utan att passera gå. Löser du det?
Kjeppkinesen Lukkinen Foliehatten i mig får för sig att han skriker fel med flit för att han har förlorat ett vad eller liknande. Det är sån brutal felsägning att det är svårt att begripa hur det kan hända.
Vinhandlarn Nu finns det ju flera hundra anledningar att han ska bort från denna ”uppgift” samt att uppgiften i sig ska bort. Men denna anledning står sig fan helt själv som nog. Han/uppgiften MÅSTE bort