jg Oavsett var Rattie säger i intervjuer så finns inga garantier i denna sjuka branch… Det enda PJ kan göra är att lägga upp ett nytt 3-årskontrakt utan klausuler, då får vi svaret hur gärna Rattie vill vara kvar i Stora Stolta…
Kallzon jg Ja. Tvivlar inte på Ratties ord men om någon kastar en pengapåse på honom så drar han ju direkt. Högberg är helt annorlunda.
Onenil Kallzon men om någon kastar en pengapåse på honom så drar han ju direkt. Ja, så funkar de flesta människor i dagens värld. Vore konstigt om Rattie inte fungerade likadant. När pengarna ligger på bordet är det inte många som kan gå ifrån dom oavsett tidigare argument eller värderingar.
Kallzon Onenil Fast det skiljer sig ju mycket mellan spelarna också. Rattie har ingen som helst koppling till Linköping och har inga barn. Så det är lättare för honom att jaga pengar. Högberg exempelvis har två barn och har Linköping som sitt “hem” med allt vad det innebär utanför isen. Då krävs det betydligt mer pengar/äventyr för att han ska lämna
Kallzon Mycket FBK men även lite snack om Cluben https://open.spotify.com/show/15BwHx6Hl78RtYutNbzFR4
Nils Kallzon Tack för att du uppmärksammade mig om denna podd, den var jävligt intressant att hör Gereon egna ord om dåtiden och om framtiden. LHC avsnitten var helt underbara.
Kjeppkinesen Kallzon Intressant lyssning! Gereon verkar vara en riktigt härlig människa. PJ går också från klarhet till klarhet.
Solid Sillyrummet med Johan Svensson: ✓ Klar för Schweiz ✓ Blir kvar ✓ Är ute på marknaden (expressen.se) Någon som vet vad de skriver om Rattie?
Anonymous6 Inte konstigt att T-Rat uppvaktas av klubbar i 🇨🇭. Förhoppningsvis trivs han mycket bra här och tycker att löneskillnaden inte är stor nog. Annars lyfter jag på hatten och tackar för den här tiden vi haft ihop. Starkast minne är mot HV när han gör hattrick och hyschar bortastå. Hud: gås.
cremator MrNebbiolo Vi nämns i spekulationerna om Patrik Karlkvist (ifall IKO åker ut), men mest i förbifarten. Linköpingsbekantingen Linus Cronholm nämns också, men det står inget specifikt om att vi skulle vara intresserade.
Nibbanovich Kjeppkinesen Journalister beter sig lite som jag gör här i forumet. Drar något ur röven och håller tummarna. Skillnaden är att jag inte är arvoderad.
Kjeppkinesen Nibbanovich Skillnaden är att jag inte är arvoderad. Du får dra igång ett swishkonto som Lamotte, så kan jag swisha en tia.
Sillen Kjeppkinesen Du får dra igång ett swishkonto som Lamotte, så kan jag swisha en tia. Jag är också på, ”10 spänn för en spådom”, billigt ändå….
Nibbanovich Kjeppkinesen Ska registrera ett företag så kan vi dra igång. Måste iofs skaffa bil också om jag ska videofilma och vara arg
Kjeppkinesen Nibbanovich Ska registrera ett företag så kan vi dra igång. Måste iofs skaffa bil också om jag ska videofilma och vara arg Jag har en grå skåpvagn som jag kan skjutsa omkring dig i. Jag bjuder dessutom på godis.