Håller med. Spelet på isen ser inte bra ut, men man får inte glömma att första säsongen LHC gick till final så var man ytterst nära att hamna i kvalserien med 5 omg kvar... Spelet var uruselt. Vad jag just nu tycker är ännu mer oroande är allt gnäll om ekonomi och annat tjafs i media som får LHC att framstå som en riktig amatör-förening. Klart att det även sätter sig i huvudet på spelarna...
Jag hoppas man kan börja sköta saker internt och ger f-n i olika "event" som är på förhand dömda att misslyckas, som NHL matcher och annat nonsens... Många klubbar har sämre ekonomi än Linköping men de gnäller inte.
Hoppas på uppryckning på alla fronter. Även om vi just nu saknar en utpräglad målskytt så har vi minst 10 andra utmärkta forwards och backar av hög elitserieklass som definitivt borde kunna sätta dit lite puckar. Nej just nu tror jag inte stämningen är på topp men jag hoppas och tror att de kan ske en uppryckning och att publiken inte blir pinsamt tyst direkt det går lite emot. Nu är det fullt stöd i alla lägen som spelarna behöver. Mot SM-guld!