Det här är ju intressant på riktigt men håller inte med dig Kinesen i att det här ska ske genom media. Det kommer väl inget positivt från det?
Tycker mest att situationen är beklaglig och tycker utspelet från Wilhelmsson, Haraldsson och Jakobsson inte är annat än tramsigt faktiskt. Som medlem i WL tycker jag att det är fel men tillhör inte rätt falang skulle jag säga. Det är dags att arbeta bort den del som inget hellre vill är att vara missförstådd och nedtryckta uppifrån, upplever att denna del av WL i högsta grad finns och att ingen kritik någonsin får riktas mot WL eller supportrar öht. LHC kan definitivt förbättra sin kommunikation och vakta tungan lite i ordval, det är viktigt.
WL vinner inget på interna stridigheter, LHC vinner inget på konflikt med WL och ingen av oss som älskar LHC gör det heller. Vi måste vara lösningsfokuserade. Tycker att det var fel att söka upp Nocko och PJ efter match, medlemmar i WL eller inte. Det var inte White Lions som organisation som gjorde det, det är viktigt att poängtera. Men att WL ska kunna göra precis vad de/vi vill köper jag inte.
Hitta en lösning på det här, som medlem i LHC och medlem i White Lions förväntar jag mig det.