jg Måste var stort för @Lukkinen att Törna kommer på besök och dessutom träffar målet med seriebiljetten…
Metallica Lukkinen Trevligt inslag. Roligt att LHC uppmärksammar den viktiga kärnan av deras inkomstkälla. Vore kul att se Törna vs @Kjeppkinesen i nästa del som sagt. Blir det knytnävar som delas ut isället.
Sillen Metallica gärna i form av en längre intervju i ”Cluben inifrån” där @Kjeppkinesen intervjuar Törna
Metallica Kolle42 Börjar med ett vilt rallarslagmål i Kinesens trädgård. Sedan sluter de fred och drar varsin karatefylla på Royal Arms där de tillsammans med stammisarna spyr galla över HV och Brynäs.
clubenS Jag tror @Kjeppkinesen hellre hade mötts av den här synen när dörrklockan ringer. “öhhh du köpte ju säsongskort men de va ju inte så imponerande egentligen”
Niklas_H Kjeppkinesen För var dag som går blir jag mer och mer förundrad över vad du är för jävla tjomme. En skogsmulle-54bast eller en hunkig 27-åring? Ingen vet och ingen kommer någonsin få veta? @lkpg__ kommer chattfunktionen införas nån gång så jag kan flirta ut kjeppis på en öl?
Kjeppkinesen Niklas_H Ingen vet och ingen kommer någonsin få veta? Om du stöter på en tandlös kines utanför bolaget så är det min bror, men om du stöter på en tandlös kines utanför bolaget som även är halt, då är det jag.
Niklas_H Kjeppkinesen Ingenting skulle slå högre än att få bjuda kjeppis på några bärs. Jag är ingenjör på Impact så jag bjuder gärna. @lkpg__ Inför chatt här pronto så jag kan få hans nummer och få bjuda stolpskottet/fanskapet på några kalla.
Sillen Kjeppkinesen håller med, en synnerligen välpolerad man i sina bästa år. Men han såg väldigt snäll och beskedlig ut, bockade och hade sig. Näe, tror inte vi ska skicka @Lukkinen till Väla.
Niklas_H Sillen Lukkinen skulle bli brutalt ********** på Väla. Bäst han håller sig hemma ifall Törna knackar på igen. Förresten Lakkinen, du ser inte alls ut som jag tänkt mig alla dessa år. Du ser ut att vara lite som Ernst “the king” Kirchsteiger —
Lukkinen Niklas_H Ha, hört den förr faktiskt! 😃 Edit Vågar jag ens fråga hur du hade föreställt dig mig egentligen…? 🙂