Bra snack! Tycker att de resonemang de för återspeglar mycket av det som skrivs här inne.
LHC i media
Kjeppkinesen jo, men det beror ju på att vi på bullen faktiskt är experter.
Helt sant! Ska man vara mer experter på LHC än oss så behöver man nog jobba inom organisationen.
Hockeytröjan Så här skulle jag ranka kunskaperna
- Bergsten
- Öppet Supportforum (Facebook)
- Journalistkåren/LHCs organisation
- Hockeybulletinen
- Övriga
Givetvis är det i den ordningen! Vet inte vad jag tänkte med
TheRealBergsten var inte så ödmjuk nu. Sug åt dig
https://www.shl.se/article/z9j4akt41-403dd/alla-har-hjarta-for-klubben-alla-vill-vinna-for-klubben
Färsk artikel med Russell.. Kan inte se att denna har postats här inne. Ger ett väldigt gott intryck helt klart. Hoppas innerligt han får blomma ut lite i förstakedjan, tror att han är ett klockrent komplement med sitt spel där.
För er som inte har annat för er så spelar LHC dam mot hv just nu på sportkanalen. Underhållande match!
https://www.hockeynews.se/articles/21256/
Lite tankar från Broc om nyförvärven.
Ja jag gillar ju Winnerbäck i allmänhet och “En tätort…” i synnerhet. Men det är ju inget som man taggar igång till direkt, men det kan bli stämningsfullt och dessutom har jag förtroende för Einar.
Jag tror det där blir kanon! Det är ju intro 1. Det följs ju av det riktiga introt med Square Hammer som vi kan tagga till. Jag gillar konceptet med två intron för att först skapa känsla och tillhörighet sen smälla på med det taggade introt!
Hockeytröjan måtte de aldrig plocka bort Square Hammer!
Nae den är ta mig fan perfekt! Man kanske borde mixa ihop den med Alan Parsons Project - Sirius
Inte mycket för Ghost alltså.. Om man nu plagierar Väla BK med Umpa-lumpa, gör det fullt ut, ta även Kickstart my heart!
Jag håller med dig i sak men lösningen bör givetvis vara att byta ut Umpfa Umpfa tettereeeeee, eller vad den nu heter.
Nu är förvisso inte Beastie Boys lokala förmågor men jävel vilken nostalgiresa det skulle vara. Känner även att jag vill plussa för intro 1 och 2 innan jag ens sett dom