exile82

Bra snack! Tycker att de resonemang de för återspeglar mycket av det som skrivs här inne.

För er som inte har annat för er så spelar LHC dam mot hv just nu på sportkanalen. Underhållande match!

Ja jag gillar ju Winnerbäck i allmänhet och “En tätort…” i synnerhet. Men det är ju inget som man taggar igång till direkt, men det kan bli stämningsfullt och dessutom har jag förtroende för Einar.

exile82

Jag tror det där blir kanon! Det är ju intro 1. Det följs ju av det riktiga introt med Square Hammer som vi kan tagga till. Jag gillar konceptet med två intron för att först skapa känsla och tillhörighet sen smälla på med det taggade introt!

Rpezon

Nae den är ta mig fan perfekt! Man kanske borde mixa ihop den med Alan Parsons Project - Sirius 😎

Inte mycket för Ghost alltså.. Om man nu plagierar Väla BK med Umpa-lumpa, gör det fullt ut, ta även Kickstart my heart! 😁

Kolle42

Jag håller med dig i sak men lösningen bör givetvis vara att byta ut Umpfa Umpfa tettereeeeee, eller vad den nu heter.

Nu är förvisso inte Beastie Boys lokala förmågor men jävel vilken nostalgiresa det skulle vara. Känner även att jag vill plussa för intro 1 och 2 innan jag ens sett dom 🤔