Från Linköpingslistan/Facebook inlägget har i högsta grad med LHC att göra 😊
Det sker förändringar i Linköpingslistan. Samuel Zurawski kommer att sluta som politisk sekreterare och ersättas av Peter Biffen Karlsson. Samuel har fått ett jobberbjudande han inte kunde tacka nej till och har därför valt att avsluta sin tjänst. Vi är mycket glada över att vi kunde komma överens med Peter på ett snabbt och smidigt sätt. Samuel kommer naturligtvis att finnas med under uppstartsperioden för att hjälpa Peter att så snabbt som möjligt komma in i sin nya roll.
- Det har varit väldigt roligt att vara en del av Linköpingslistan. Jag har lärt mig otroligt mycket och kommer bära med mig mina erfarenheter till mina nya arbetsplats hos Linköpings hockey club. Jag kommer fortsatt att stötta LL och vara en del av gänget. Jag vill tacka Cecilia Helber som har varit en fantastisk chef, medarbetare och vän. Jag vill också tacka styrelsen i LL, med Christer Mård i toppen, för att jag fick möjligheten att arbeta med LL under drygt tre år. Till sist vill jag tacka alla medlemmar och engagerade LL:are som jag har lärt känna under åren. Ni gör ett grymt jobb, fortsätt så, säger Samuel Zurawski.
- Hej, mitt namn är Peter “Biffen” Karlsson bor och lever för Linköping i Linköping. LL är en naturlig del av vad jag står för och vill verka för. Jag är mycket glad och tacksam för att jag får den här möjligheten att vara en del av Linköpingslistan. Det ska bli väldigt kul att få träffa alla medlemmar och jag ser fram mot att arbeta tillsammans med er alla, säger Peter “Biffen” Karlsson.