exile82 wroteDet är back to basic som gäller nu, förra matchen var den sämsta som jag sett i år.
Nu har du en ny rekordmatch, bottennivån är sänkt under vad man trodde var möjligt. Det här var tamejfan det sämsta jag sett på väldigt länge!
Nog för att det var dåligt med publik och dåligt drag på läktarna, men komma ut på isen och ha käkat en burk valium inför matchen gör ju inte att insatsen blir så lysande heller! Hela laget inklusive Norrena tror att de gjort sitt nu när tjeckerna anslutit.
Jag tycker de tänkta toppkedjorna med tjeckerna i olika formationer är de som borde fungera bäst. Jag tycker också att Lindhagen borde spela i pp, men däremot inte med både H&H. Men som matchen utvecklade sig så försökte ju Säcken väcka liv i laget genom att sätta dem i samma.
Det är dock glädjande att Mange gjorde en bra match på nytt efter en mindre lyckad insats senast. Hlavac visar god vilja och inspiration, Hlinka har haft lite svårare att hitta spelet och Melichar spelar stabilt. Jag hoppas verkligen att laget kan få ordning på grejorna nu när man har tre bortamatcher och slipper pressen(?) från publiken på hemmaplan.