Segern är ju egentligen inte mycket att snacka om. Tycker vi är bättre i stort sett hela vägen. Förstakedjan med Jämtin, Musse och Zacke leder laget på ett bra sätt idag och bjuder ju också på riktigt hockeygodis vid 3-1. Norrena kanske borde tagit första men gör i övrigt det han ska. Murley är precis så transatlantisk som han ska vara. Rakt på mål, står där han ska och vet hela tiden vart han har målet.
Snyggt av Molinder att ge bort 5-2 till Bagarn då han lika gärna kunde satt den själv.
Spelet i PP vill jag både hissa och dissa. Hissa för att vi gör ett par mål såklart, men dissa för att det inte blir mål vid 5 mot 3-spel i 2 hela minuter. Där ska det vara mål.
Lindhagen räcker inte till i dagens match. Väldigt slät figur från hans sida, och jag hoppas att det ser annorlunda ut framöver.
Det märks att det är tidigt på säsongen ändå. Både backar och forwards har en del att jobba på i kommunikationerna, men det som gläder mig mest hittills är att det gnuggas på bra i varje byte. Så vill jag gärna se att det fortsätter ända in i tråk-november.