bobbe Dags igen, nu är det avsnitt 10 som gäller, och för alla LHC:are bjuds det på lite extra godis, eftersom specialaren heter "islossning"... (klick)
Robie Markus wroteDet säger han inte. Ordet du får till pausen låter mer som fasen tycker jag och då låter det genast mer logiskt också! Nej nej nej nej. "Pausen", säger han! 8)
köttet Hmm, klockan är 4 på söndagsmorgonen och jag får meddelandet "Server too busy" när jag försöker komma åt highlights/pucksnack. Har dom en gammal 386:a med modem som server? För så mycket folk som kollar highlights har jag svårt att tro att det är så här dags... :?
Robie köttet wroteHmm, klockan är 4 på söndagsmorgonen och jag får meddelandet "Server too busy" när jag försöker komma åt highlights/pucksnack. Har dom en gammal 386:a med modem som server? För så mycket folk som kollar highlights har jag svårt att tro att det är så här dags... :? Det är fortrafande så. Otroligt frustrerande, eftersom man bara har möjlighet att se klippet fram till tolv idag. Svt har inte heller matchklipp på sin websida. Endast fårn tre andra matcher. :evil:
bobbe Pucksnack är ute inför omgång 12, måndag-tisdag. Bland annat bjuds det på en intervju med Joakim Eriksson, som ger sin syn på hur den dåliga bortatrenden ska vändas. Dessutom visas veckans värsta räddningar och gissa vem som finns med där... (klick)