Jag har egentligen bara en undran. Jag håller inte på LHC alls men är nyfiken på en sak. Under året har jag sett antal av era matcher i Sthlm/Södertälje och har ofta slagits av hur få ni är på bortamatcherna. Men igår var droppen. Största matchen LHC haft under hela klubbens historia, bara 20 mil bort och vad gör ni? Ni åker upp med typ 10 pers.
Hur kan en klack som white lions som påstår sig vara sååå stora, sååå starka och sååå bra ha en 10 man stor klack på en sådan viktig match? Ni var tom fler på en träningsmatch mot Vita Hästen. Okej, kanske 20 pers till fanns i globen som höll på LHC men som satt ned men ändå. Hur kan ni stötta så uselt?? Inte en enda gång hördes en enda ramsa från "klacken", vilket såklart inte går när man är typ 10 pers. Jag är övertygad om att LHC skulle gjort en bättre match med bättre stöd.
Som jag ser det ska hela Linköping skämmas arslet av sig. Ofattbart i mitt tycke att det kom så få på en sådan viktig match endast 2 timmars resa bort. Hur kan man ens kalla sig supporter om inte ens åker på en sådan match?
Nä, ni ska skämmas.