Hellraiser Qvintus wroteTror att folk tycker 66 omgångar är för mycket och känner att dom inte har råd/lust samt all annan skit runt om. Tråkigt men sant. Men att inte få iväg 1buss är illa. +1
tonton Vi blir iaf några som bilar upp till Sthlm...Jag tkr att det är riktigt dåligt att inte få ihop en buss! allt som behövs är ca 30 pers och hur svårt kan det va? Jag tror att det skulle bli fler människor om vi visste hur många som är anmälda på resorna, dags att ändra reglerna?
abzor tonton wroteVi blir iaf några som bilar upp till Sthlm...Jag tkr att det är riktigt dåligt att inte få ihop en buss! allt som behövs är ca 30 pers och hur svårt kan det va? Jag tror att det skulle bli fler människor om vi visste hur många som är anmälda på resorna, dags att ändra reglerna? Vissa skiter i att anmäla sig om de märker att det inte är så många anmälda.
Markus Jag kan avslöja att det blir resa i morgon i alla fall. Bussen är dock inte full så är du intresserad kan det vara läge att slå en pling till Thomas Berg på telefonnummer 0709-882468.
LKPG Imorgon är det dags att visa Cluben att vi aldrig ger upp, att vi stöttar i vått och torrt! Jag anmälde precis mig och två till resan, det finns fortfarande platser kvar! Kom igen nu och anmäl er! Vi ger aldrig up - Cluben!
danme Jag kan inte åka, men jag hoppas verkligen inte att någon bangar resan! Tar vi semi 5 så har vi en fantastiskt bra chans att pressa serien till 7 matcher! Alla röster behövs!