mi´c Kul att våra spelare bjuder på div 1 hockey. 4 raka torsk mot frölunda väntar. Så DJÄVLA kassa de är!!!!!!!!!!
köttet Så genant. Så pinsamt. Så uselt. Vi får ingenting gjort i PP, och Frölunda behövde några sekunder. Bra jobbat LHC!
[raderad] Inte för att vara den, ni får kalla mig pessimistisk, men det här underläget vänder vi aldrig! Vi har precis inte oddsen på vår sida heller för att göra det... Bäst när det gäller? Skulle inte tro det.
Rame Mattias wroteReducerat, men det känns ju inte direkt stabilt för den sakens skull... Ne, håller med. Vi har reducerat men det spelar liksom ingen roll när vi spelar utan hjärta.
[raderad] just de wroteMange spelar mindre än vanligt. Nån som vet varför ? Tja, Fernholm ska väl ha lite istid? Vad sägs om powerplayformationen med Jocke E och gänget då? Asgarv.
Pucken just de wroteMange spelar mindre än vanligt. Nån som vet varför ? Lener vill väl matcha Fernholm hårdare 8)
Klarreboy just de wroteMange spelar mindre än vanligt. Nån som vet varför ? Fernholm sitter och gråter och får spela.
Slutaglida Pucken wrotejust de wroteMange spelar mindre än vanligt. Nån som vet varför ? Lener vill väl matcha Fernholm hårdare 8) Skrev för ett tag sedan lite jag hade hört att Fernholm har i sitt kontrakt att han minst ska spela 20 minuter per match eller något... Det dementerades direkt av Bobbe, men, så som han spelar - så verkar det stämma....... :shock:
[raderad] Ingen kan ju såga Norrena iallafall. Är det någon utom Jämtin som gör sitt så är det Norrena. Han ser riktigt taggad och alert ut! Eller? Hur var det nu det där med ONÖDIGA UTVISNINGAR?
Slutaglida Klarreboy wroteVARFÖR SKA KOMMENTATORERNA ALLTID HÅLLA PÅ DET ANDRA LAGET NÄR LHC SPELAR?! För att kommentatorerna är stationerade i Scandinavium, i alla fall de som pratar på PPV. Cluben, dags att sluta ta onödiga utvisningar? Frölunda gör ju mål i varje PP...
[raderad] Jag vill inte verka tjatig, och nu blir det mitt sista inlägg på ett tag. Men ta för helvete ut Fernholm! Stå och glo på annat. Vad sysslar karln med?
niceguy75 Lika bra Cluben börjar satsa på Lördagsmatchen för denna match är KÖRD vi saknar allt just försvar (tack vare Fernholm) inget PP inget BP ja vi få hoppas laget är taggat på Lördag
tabortmustaschmannen För dåligt av många just nu. Norrena speciellt. Kontroversiellt kanske, bpmål och allt,men jag vill se ett målvaktsbyte i nästa match. Trodde finnen skulle tagga till lite och bli lite bättre till the playoffs. Men icke. Han hade inte en dimension till i spelet, den svs% han har i grundserien speglar ganska väl hans kapacitet jämfört med övriga eskeeprar. Tyvärr.Vad gör ferna i markeringen framför mål på deras tredje? Hallå mannen. Det är slutspel nu.