stefan wroteIngen buss till Göteborg? Hur kommer det sig? Jag ska inte lägga mig i egentligen - är varken med i White Lions eller skulle ha tid att åka iväg, men det borde väl kunna ha skrapats ihop...?
Info från i morse på GRÄSTORPS IK hemsida - de håller på att fylla buss nr 2 till bortamatchen mot Mjölby ikväll... I kvalet till Div 1... Inte direkt kvartsfinal i sutspelet - men tydligen engagerande nog! Såg nu på forumet att de kommer med nästan två fulla bussar.
Vi var 2500pers upp till kvalet mot AIK för 12år sen. Det borde ju vara den största invasionen inom svensk hockey, inom fotbollen vet jag inte.
Lyckas med det idag.
Vad är det då för speciellt med 2bussar från Mjölby ?
Sen är det ju iof pinsamt att vi inte har en buss ner till Götet i en kvartsfinal, men jag förstår alla som inte går längre och sitter hemma. Botten är nära nu.
Så här var det förr. Citerar från ett gammalt forum.
LHC-spelarna har däremot vid ett tillfälle bett White Lions vara lite mer dämpade eftersom Björklöven spelarna inte vågade sig ut till oväsendet som mötte dem i första perioden i första mötet i föregående års Allsvenska. Så ska det vara.
Linköping, Söndag 07 December 1997 kl 14:03:35
Så kommer det aldrig bli igen.