Öl? Trodde det var obligatoriskt vid Sveriges matcher i VM och EM.
Matchens slutresultat kommer att påverkas av resultatet i matchen Ecuador-Tyskland och till viss del också resultatet i matchen Paraguay-Trinidad & Tobago. Jag tror att England helst vill möta Ecuador i åttondelsfinalen så om matchen Ecuador-Tyskland blir en 1 eller ett X så kommer engelsmännen att ge järnet mot Sverige och då risken för torsk överhängande. Vinner däremot Tyskland så kommer nog England att slappna av lite och Sverige borde då antingen vinna eller spela oavgjort. Men om svenskarna kommer in i omklädningsrummet vid halvtid och får reda på att Paraguay leder med 3-0 eller mer mot Trinidad & Tobago så kommer vi få se två väääldigt passiva lag i den andra halvleken. Ingen vill möta Tyskland i åttondelsfinalen, så är det bara.
Jag tippar ändå på att matchen Sverige-England slutar 1-1, målen görs av Henke och Frank Lampard. I åttondelen väntar sedan Tyskland för Sveriges del.
Jag har sagt det förr men jag säger det igen - Australien blir VM's STORA skräll. Dom ligger tvåa i grupp F (Brasilien, Kroatien och Japan) och om deras nästa match mot Kroatien som sämst slutar oavgjort så är dom klara för åttondelsfinal. Jag såg matchen Brasilien-Australien och australiensarna imponerade trots 2-0 förlusten.
För övrigt så kan man fråga sig vad fan Serbien/Montenegro sysslar med. Nog för att dom hamnade i en tuff grupp men 0 gjorda mål och 7 insläppta på två matcher är riktigt dåligt. Rent spelmässigt så har dom varit mästerskapets sämsta lag näst efter Saudiarabien.