Heldragna >>
Det där får du mer än gärna utveckla. Jag vet att du redan avskydde Jämtin på hans första dag i Cluben, men - allvarligt talat - räcker det inte nu? Tycker du inte att han har visat att han har ett Clubenhjärta, att han är en av de spelarna som alltid kämpar hårdast för Cluben, match efter match? När gjorde han senast en dålig match för oss? Jämför sedan det med andra spelare i truppen och jämför hur många av dessa som har hans högsta lägstanivå.
Du må ha dina själ och jag förringar dem inte, men ärligt talat börjar det kännas lite sandlåda över ditt ogillande av Jämtin. I början ogillade folk värvningen av samma anledningar som du gjorde (jag vet, jag var en av dom), men nu har han visat karaktär och hjärta från dag ett, och folk har tagit honom till sig. Varför kan inte du göra samma sak, om anledningen inte är att du är långsint?
Jag tycker att det är klockrent agerande av LHC. Jämtin vill stanna här länge till, och då tycker LHC precis som jag: att det inte är något att snacka om. Det känns jävligt skönt att knyta åt oss honom i flera år till. Jämtin är en karaktärsspelare och sådana växer inte på träd.