MagnuM wroteJag orkar inte med ännu ett svek av Mange! Tidigare så har man unnat honom sina äventyr. Men om han drar ännu en gång, 36 år gammal, då tycker jag faktiskt att han inte behöver offra sig nått mer för Clubens räkning. Varför känns det som att det har blivit en uppoffring att spela för LHC? Jag menar, Tony hade ju hellre spelat i Ryssland redan den gångna säsongen.
Det vore sjukt tungt ifall Mange väljer bort LHC igen!
//MagnuM
Håller med fullständigt, tyvärr är de här utlåningarna förödande för cluben. Spelare visar gång på gång att de saknar hjärta för cluben och ledningen som agerar mer företagsledare än eldsjälar inom sportens värld samtycker. För att ta Weinhandl t.e.x., är ju inte ett dugg intresserad av att representera cluben, för hans del är det bara något all falla tillbaka till när karriären dalar. Mange, som är fostrad i cluben och vid 36 års ålder nu sägs vara på väg till utlandet igen är ju inget som stärker varunamnet.
Jag har tyvärr tappat lite av mitt tidigare fanatiska intresse för LHC, störta anledningen är ovanstående fakta. Sedan den dagen pucken släpptes i cloetta center har clubens själ bleknat för varje år som gått, nu handlar det om buisness till 100% och arrangemangen kring de penningstinna företagarna kan man lägga hur mycket tid och engagemang åt som helst för att de ska kunna bjuda kunder iförda slips. Vi stackars "äkta" supportrar blir hänvisade till ett sketet hörn där motståndarna anfaller 2 perioder, bara det!!
Om nu Mange sticker så klarar jag mig alldeles utmärkt utan hans tjänster i framtiden. Bitter?? Ja faktiskt, jag sörjer den själ som dött :cry: