30k extra i månaden är dock INTE lite...
Vet inte vad folk i snitt tycker är realistiskt att tjäna, men en annan som anser sig tjäna rätt ok når inte ens riktigt upp till 30k-strecket! 😮
Sen är det lite princip, att om Junland som är en Linköpingskille, och därmed den största talangen sen Mange Johansson, då ska han fan få plats i laget pronto!!! Oavsett vad det kostar...
Kan man signa Mange och andra gamla jävla gubbar hej vilt, och skita i att de först väljer att stanna i Frölunda, sen dra till Swiss och sen efter att äntligen komma hem dra till NHL OCH sen KHL för att sedan igen komma tillbaka som Gud, då kan man hosta upp vad Jonas vill ha i lön, det tycker jag fan!
Tjecker och gamla gubbar i all ära, jag kan bara prata för mig själv - Men Junland har potentialen att enbart med sitt namn bli en profil i LHC med sin skrala backbesättning... Ett fruktansvärt tjänstefel oavsett anledning att inte lösa det så Jonas spelar i LHC om han väljer Sverige! Men vi kanske satsar på Södertäljesonen Bozic till nästa år istället???
Drar han till FBK är det i vilket fall kanske den största missen i LHC's historia!