Nu jävlar! Tyvärr kommer dessa känslor alldeles för sällan just nu. Ståplatsen ekar halvtom och är fylld med nästa generations supportrar. Men detta är en sådan match där man verkligen kan tända till och tagga igång på. Och förhoppningsvis blir det många fler som lockar fram hjärtat för Cluben, passionen och den den rätta mentaliteten. Inget larv utan som det en gång var. Ett par öl innan match, sen är det bara att köra! Jag ska lura med lillbrorsan och visa han vad det egentligen handlar om på läktaren! Hur man kan brinna för sitt lag och känna den fanatiska känslan i kroppen. Det är säkert inte många av alla nya som verkligen har upplevt den tiden då det verkligen var på liv och död. Och självklart är det då svårt att föda dessa känslor inom sig. Det kan ju då förklara den mildare mentaliteten som nuförtiden infinner sig på ståplats i CC. Nu glider jag in på en annan diskussion så nu skiter jag i resten!
Det är ju fan helt otroligt att vi har chansen på seriesegern, trots att vi har spelat som ett gäng flickor under den senaste tiden.
FORZA CLUBEN - HATA HV !!
// MagnuM