Äntligen är den så efterlängtade permiären här och vi börjar hemma mot våra förra semifinalmotståndare Frölunda. Vilken match det kommer bli både på isen och på läktarna. Vad tror nu folk om den här matchen?
Kommer bli den tråkigaste någonsin - för min del iaf, då ja inte kan se den. jävla träning :cry:
Lätt att man skippar träningingen för denna match. Inte många gånger det är elitserieprämiär inte!
Denna drabbning går cluben vinnande ur efter en 3-0 seger!
Cluben vinner med 3-1 . 1-0 : Paul Healy 2-0 Tony mårtenson 3-0 Paul Healy 3-1 : Karl Fabricus
Publiksiffra : 8500
tror att det kommer att bli en målrik match .
Tips: 5-4
Utvisningsmin: 150 min (om det fortsätter som det gjort nu underförsäsongen)
Matchens lirare: "Liket" med sina 3 mål 😃
Matchens pajas: Lärking
Publiksiffra: 8500
Drömma kan man ju alltid 😉
Jag tror det blir en tät match med mycket utvisningar. Reultat:
Cluben 4-3 Frölunda Målskyttar:
Healey Jocke Ackeström Luoma
tyvärr tror jag på 2-4..sista målet i öppen kasse av Kallio. Surt sa räven men nån måste ju vara pessimist.
Hoppas vi vinner så jag får vara lite kaxig mot klasskamraterna! 😉 :twisted:
Kan bli trevligt. KOMMER bli trevligt.
hur ligger det till med biljeterna kommer det bli fullsat ? lr vad tror folket ?
Nersing wrote:hur ligger det till med biljeterna kommer det bli fullsat ? lr vad tror folket ?
Jag vet inte hur det är med biljetterna, men med största sannolikhet är det nog fullsat.
Med all säkerhet fullsatt ja, ojojoj vad man ser fram emot den matchen. Sitter nästan och drägglar över biljetten om ligger här brevid mig på bordet.
Biljetten har blivit blöt här hemma :o För mycket dregel 😉 8)
Jag hoppas på ett fint TIFO också! 😃 Hade ju planer själv men jobb satte stopp för dom
Äntligen premiär!!!!
Min dröm om matchen:
resultat 8-0, grymt snyggt tifo, röj 60 minuter på läktarn
f*n va skoj det ska bli,
bjaffan wrote:Äntligen premiär!!!! Min dröm om matchen: resultat 8-0, grymt snyggt tifo, röj 60 minuter på läktarn f*n va skoj det ska bli,
räkna med mig :lol: fast tror tyvärr inte på 8-0 men det vore rätt fint 😃
Fan va vi ska röja! En hel sommar av hockeydrömmar ska nu komma ut i form av underbar läktaraction! 😃
ja äntligen så drar serien igång! Jag röstar för ett vändryggen tifo som vi gjorde nere i tranås för ett par år sen, tror de var i tranås.. Cluben vinner med 3-2😃
Vilken veckodag är matchen på? Vill åka upp å röja asså! 8) 😃
M1lksh4ke wrote:Vilken veckodag är matchen på? Vill åka upp å röja asså! 8) 😃
Måndag, ta fram en kalender så är det inte så svårt att räkna ut 🙂