köttet wroteHV saknar Voutilainen, Thörnberg, Gustafsson, Björk och Ward. Det finns alltså inga ursäkter för att förlora för tredje gången.
Måste märkas på deras PP när två av spelarna i första PP-linen saknas. Men jag trodde i för sig det skulle märkas när Voutilainen saknades förra matchen, deras PP fungerade helt okej då med. Motsvarande om Hlavac och Håkansson skulle saknas för oss, även om jag inte vill jämföra nån i vårt lag med knätacklar-skalla-folk-för-jag-inte-kan-slåss-Thörnberg.
Enligt hemsidan var det sagt sen innan att Engstrand skulle stå imorrn. Vad "sagt sen innan" innebär kan man ju spekulera i men Lener anser väl kanske att nåt behöver göras när man släppt in 6 mål i båda matcherna mot HV.
Bara jag som fått en känsla av att LHC tycker det är jobbigt att möta HV? Nog för det är jobbigt att möta HV då det är ett fysiskt lag som sätter press men man verkar mest vilja att matchen ska ta slut. Nu svamlar jag mest och hoppas jag har fel och att laget är heltaggade imorgon men det är en känsla jag fått.