whiterussian! Tänkte att man kunnde starta en tråd där man kan ge tips om spel, dela med sig av vinnster, snacka poker, stratigier inom t.ex. Black Jack eller Roulette. Eller om man bara vill skriva om hur mycket man hatar alla slags spel och hur de bara förstör människors liv.
Henrik Toppen! Ngn som har nån storvinst att dela med sig lite av? =) whiterussian! wroteTänkte att man kunnde starta en tråd där man kan ge tips om spel, dela med sig av vinnster, snacka poker, stratigier inom t.ex. Black Jack eller Roulette. Eller om man bara vill skriva om hur mycket man hatar alla slags spel och hur de bara förstör människors liv.
Heldragna Henrik wroteToppen! Ngn som har nån storvinst att dela med sig lite av? =) whiterussian! wroteTänkte att man kunnde starta en tråd där man kan ge tips om spel, dela med sig av vinnster, snacka poker, stratigier inom t.ex. Black Jack eller Roulette. Eller om man bara vill skriva om hur mycket man hatar alla slags spel och hur de bara förstör människors liv. Nae , men du kan få ta del av mina förluster om du vill! :wink:
89er Mycket bra initiativ att starta denna tråd 8) Lördagens 1X2-tips : AZ - VVV Venlo - 1 - (1.45) FSV Mainz - Hamburger SV - X - (3.30) Scunthorpe - Leicester - 2 - (2.20) [b]Total :[/b] 10.53 Odds från expekt Insats : 50 kr Möjlig vinst : 526,50 kr
whiterussian! Vilka är era favoritspel? mina är nog Bomben och Poker, har gått bäst på bomben är nog det ända jag ligger + på skulle jag tro 😛
whiterussian! Jag älskar livepoker mycket mer kännsla över det om man gjämför med nätpoker, som jag tycker kan bli jävligt enformigt. Så jag skulle vara på om någon drog igång en livepokerturnering.
Hellraiser BenkeBus wroteAa-Poker is the shit. Vilka gillar Live ?? Funtar på att ha WL Open 🙂 Jag är på!