• Off topic
  • Allmänna tråden om Allt från himmel till jord

89er wrote

Som rubriken lyder...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6121771.ab" onclick="window.open(this.href);return false;

fyfan så vidrigt . ett tips (om ni äter så skulle jag inte tipsa er att läsa just nu) 😛

Och i just Perm huserar ju Sperrle den här säsongen. Han kommenterade ju just denna nyhet i sin blogg med att det var skönt att han inte testat kebaben i staden ännu. 🙂

2 månader senare

Konst imponerar, när det är något rejält. Men detta är bortom det. Varför? Konstnären är sju år. Sju år.
Skapligt duktig!

Klick

2 månader senare

Frölundas målvaktstränare har kopplingar till Hells Angels

Michael Lehner hävdar att kontakterna varit helt "arbetsorienterade".
"- Det har aldrig funnits någon destruktivitet i de här kontakterna, säger han till tidningen."

Men så fint då. Ungefär samma sak som att påstå att det är okej för Linköpings krögare att samarbeta med Black Cobra. Bara kontakterna inte är destruktiva så är det väl okej? Herregud vilket korkat uttalande!

http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=5145169&date=&menuids=" onclick="window.open(this.href);return false;

// MagnuM

Om man läser artikeln och läser lite mellan raderna så är det ju en fetskandal! Varför ska Frölundas målvaktstränare slicka HA-ledaren i Göteborg i arslet genom att låta soc.beroende jobba åt denne?

När kommer AB/Expressen-artiklarna om detta? Eller har det varit känt sen tidigare?

2 månader senare
11 dagar senare

Fyfan vad snygga alla drottningar och dem är fyfan grrrrrrrr............

2 månader senare
Function_ wrote

Fyfan vad det är gott med ÖL.

Vetla inte du som bara dricker cider?

Yr.no beskriver två östgötska städer. Personligen så känns beskrivningen klockren!

Linköping - Regionshuvudstad i Östergötland

Norrköping - By i Östergötland

// MagnuM

MagnuM wrote

Yr.no beskriver två östgötska städer. Personligen så känns beskrivningen klockren!

// MagnuM

Noterade det häromveckan. Påpekade även detta för min kollega som sitter bredvid mig på kontoret. Han är från BYN.....

Hellraiser wrote
MagnuM wrote

// MagnuM

Noterade det häromveckan. Påpekade även detta för min kollega som sitter bredvid mig på kontoret. Han är från BYN.....

Värt att notera är att By på norska är stad på svenska

Pryd wrote
Hellraiser wrote
MagnuM wrote

// MagnuM

Värt att notera är att By på norska är stad på svenska

Jag vet. Men ta inte det här ifrån mig..... 8)

7 dagar senare

Vet inte riktigt i vilken tråd detta hör hemma men har iaf slängt ihop ett wallpaper föreställande clubens tjeckiska herrar, finns att beskåda här.