nisse Biljetterna går åt fort. http://www.folkbladet.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5058071" onclick="window.open(this.href);return false;
BenkeBus Kan ju säga att det kommer faan i mej bli en nostalgi resa med MÅNGA gamla bekantingar. Vilken grej. mohahaha.
Ben fåtal dagar kvar till mötet mot Hästen, detta kommer bli åretsmatch på läktaren enligt mig. Minnen från förr och östgöta derby, nu kör vi boys!
Pepa Haha. klackarna står bara en sektion ifrån varandra enligt planskissen över Himmelstalund. herregud hur ska detta sluta haha. Alla till peking http://www.vitahasten.se/index.php?action=readnews&nid=469&sida=11
smocken_jesus Några tips på någon bra krog vi alla kan samlas på för att sedan gemensamt ta oss till hallen? Eller är det redan bestämt krog, i såna fall vilken? Tycker absolut vi borde samlas. Vilka är på? [size=150]NU KÖR VI!![/size]
Pepa smocken_jesus wroteNågra tips på någon bra krog vi alla kan samlas på för att sedan gemensamt ta oss till hallen? Eller är det redan bestämt krog, i såna fall vilken? Tycker absolut vi borde samlas. Vilka är på? [size=150]NU KÖR VI!![/size] Royals kanske ? Om du menar nått i Linköping alltså. I snoka har jag ingen aning om vad det finns för skit ställen 😉
smocken_jesus Pepa wrotesmocken_jesus wroteNågra tips på någon bra krog vi alla kan samlas på för att sedan gemensamt ta oss till hallen? Eller är det redan bestämt krog, i såna fall vilken? Tycker absolut vi borde samlas. Vilka är på? [size=150]NU KÖR VI!![/size] Royals kanske ? Om du menar nått i Linköping alltså. I snoka har jag ingen aning om vad det finns för skit ställen 😉 Ne jag tänkte mer på nåt i hålan, då man då kan genomföra en gemensam marsch till hallen. Men skulle ioförsig vara coolt med 300 pers som gemensamt tar sig från Royals till Himmelstalund. (våta drömmar om draget på pendeln)
Gallant finns ju inte så många krogar i närheten. är väl Eurobowl isf.. kolla deras hemsida. ligger ca 10 min gång därifrån annars så vetefan om det finns något ställe som tar 300 pers där.. haha mäktigt.
smocken_jesus Jag kontaktade Eurobowl och dom kan ta 400-500 pers, så det ska inte vara något problem. Dom ville dock att man skulle höra av sig om det blev väldigt många. Vad säger folk? Är det ett intressant ställe? Har själv aldrig varit där
Pepa Jag kan definitivt tänka mig att vi samlas där. Men då måste nån ta tag i det. Jag kommer i vilket fall som helst att ta en frusch (eller åtta) på Royals innan avfärd till Peking
X-(:)-X-y Vilket tåg är det tänkt att folk tar? PM om ni inte vill skriva ut det! Någon som vet om det finns några biljetter kvar i CC? Ticnet verkar det kört. Iaf på sektion b och c!
emil_e89 Fluebuy wroteVilket tåg är det tänkt att folk tar? PM om ni inte vill skriva ut det! Någon som vet om det finns några biljetter kvar i CC? Ticnet verkar det kört. Iaf på sektion b och c! Va nere i CC och käkade idag och passade på att fråga samtidigt, det finns biljetter att köpa i till sektion B!
Gallant Fluebuy wroteVilket tåg är det tänkt att folk tar? PM om ni inte vill skriva ut det! what he said.
tabortmustaschmannen http://www.corren.se/24corren/#category=5054508&clip=5061553&date=2009-12&startTime=0m0s" onclick="window.open(this.href);return false; Kustvik+ Kollega filosoferar
MagnuM Håller med. Skaffa dig ett liv snoktok! För övrigt så känns det äckligt och riktigt illa att LHC ska ge Hästen draghjälp! Det är fan ett hån mot oss alla som har LHC och LINKÖPING närmast hjärtat! Hata Hästen från Peking!...men vi älskar LINKÖPING!! // MagnuM
Pepé tabortmustaschmannen wrotehttp://www.corren.se/24corren/#category=5054508&clip=5061553&date=2009-12&startTime=0m0s Kustvik+ Kollega filosoferar Va e de för WT snubbe från norrköping med noll verklighetsförankring dom gör ett jävla reportage om?
tabortmustaschmannen Schillgard om j20 som gjort en godkänd höstsäsong: "Nu kommer vi träna hårt i ett par dagar innan killarna får en välbehövlig jul vila. Innan alla får helt ledigt ska ett antal spelare troligen vara med mot Vita Hästens a-lag på fredag." Hoppas det inte blir för mkt junisar i laget mot hästen.