Qvintus wrote
Då kanske det är lämpligt av både hästen, LHC och ticnet att gå ut med vad som gäller och vart fan plåtarna köps.
Acke kan kanske klargöra vad som blev sagt när han pratade med LHC iom att det var han som sa detta.
Jag kan klargöra vad jag fick för information. När jag pratade med Norrköping så meddelade han mig att LHC hade köpt upp biljetterna och att jag skulle kontakta LHC. När jag pratade med Peter (Peder?) på LHC så meddelade han mig tydligt att man MÅSTE vara WL-medlem. Att jag skulle ta med mig WL-kortet när jag hämtade ut biljetterna och eftersom jag beställde mer än 1 biljett så skulle jag ha med mig medlemskort för alla.
Eftersom jag har förhinder att hämta ut dessa så var det viktigt att den som skulle hämta ut uppgav bokningsnummer, namn, telefon och WL-kort. Detta är inget jag hittar på för att sprida negativ stämning. Det var vad dom meddelade mig igår förmiddag när jag pratade med dom. Jag är WL medlem så för mig blev det inga problem men hade hellre löst en C-plats (är det av slump WL hamnar på sektion B och icke Wl på sektion C eller är det bokstavskoder för Kanon och Kalkon?) på ticnet.
Som vanligt så är LHC förvirrade och deras säk. inkompetent (impotent?). Detta kommer bli årets snackis. Jag räknar med att Hästen bygger upp ett högt kaninstängsel gjort av vass för att förhindra lagens supportrar att mötas likt LHC gjorde vid Djurgårds-matchen.
Grattis Östergötland, Äntligen blir det ett riktigt derby och vem som vinner på isen spelar ingen jävla roll. Vi är klasser bättre när det gäller ändå!