Kaiko 1 vecka kvar till Hv borta. Hur ser det ut med bussar och biljetter. Får vi 150 biljetter och har vi tillgång till dom 50 sittplatserna som LHC förfogar över också? Har folk börjat anmäla sig till resan? 1 timme bort en måndag borde juh kunna bli fullsatt bortastå eller hur går tankarna?
Kaiko Bortastå är uppe till vänster. LHC har tillgång till dom 50 sittplatserna till höger om bortastå också.
whiterussian! Det kan bli rolig resa om folk hänger på, tycker vi bör fylla bortastå första seriematchen efter bojkotten.
whiterussian! Tycker det är dålig reklam till den här matchen också, borde skickats mail till alla medlämar och stå nått om den på hemsidan!
1986 whiterussian! >> Har du hört av dig till representant för styrelsen (via mail, telefon, öga-mot-öga) och framfört kritiken/dina tips? Tänk på att HB inte är en officiell kanal för White Lions. Därmed inte sagt att min åsikt är annorlunda, så tolka det jag säger på rätt sätt.
whiterussian! 1986 Nej det har jag inte, känndes som att HB var ett smidigt sätt att få ut sin åsikt. Men kan hålla med om att det bästa vore att ta det "öga-mot-öga".
LKPG Vore kul med storsatsning, dock bara en vecka kvar som sagt. Men bara det görs lite reklam för matchen så kan man nog få iväg en buss eller två. Fanatics: Kommer ni åka?
Qvintus Känns som allt bara blir sämre och sämre. Det går inte fixa några större resor när det inte kommer ut att det ska åkas förens det är en vecka kvar. Ska det bli mycket folk ska det också vara ute minst 6 veckor före det ska bär av.
Robin013 Känns som folk vill satsa stort på varje borta resa nu, inget speciellt, inget man taggar för, alla matcher ska vara stor matcher känns det som.
whiterussian! Säger inte att det ska vara nån "storsatsning" tycker bara att vi bör fylla våra platser vi blir tilldelade med tanke på förutsätningarna, E4a-derby, en av våra värsta konkurenter, närmsta bortamatchen, första matchen efter bojkotten och ny intressant bortastå.
LKPG Ganska rolig resa faktiskt. Bortastå var dock väldigt högt upp samt väldigt brant. En tanke bara, vi var ganska exakt 50 pers på ståplats och det kändes ganska fullt, kan aldrig tänka mig att det skulle få plats 150st där.